Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک مخالف دولت سعودی به استناد شواهد موجود، از وقوع کودتایی قریب‌الوقوع علیه ولیعهد این کشور سخن گفت.
یک مخالف سعودی از نشانه‌های بروز کودتا ی قریب الوقوع علیه ولیعهد عربستان می‌گوید.
محمد المسعری، دبیر کل حزب التجدید الاسلامی با استناد به منابع مطلع خود موقعیت محمد بن سلمان را متزلزل توصیف می‌کند و می‌گوید در نقطه مقابل این احمد بن عبدالعزیز است که موضع قدرت او روز به روز تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته المسعری، عبدالعزیز توانسته همراهی هزاران شخصیت از قبایل مختلف را به نفع خود جلب کند. خبر‌ها حتی از حمایت‌های ارتش از وی حکایت دارد.
رئیس حزب التجدید الاسلامی یادآور می‌شود تفرقه در میان بخش‌های مختلف خاندان آل سعود رخنه کرده است و حتی سرویس‌های امنیتی این کشور دچار تفرقه شدید هستند.
به گفته این معارض سعودی، موقعیت محمد بن سلمان متزلزل است، زیرا ارتش سعودی و رهبران نظامی در یمن دچار اختلاف شده اند و برخی از آن‌ها با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده اند. علاوه بر این که شخصیت‌های مختلف قبیله‌ای از بن سلمان و رفتار متکبرانه او منزجر شده بودند. آن‌ها با احمد بن عبدالعزیز بیعت کرده بنابراین به نظر می‌رسد که این شخص شروع به برهم زدن تعادل قدرت در ریاض کرده است.
المسعری می‌گوید محمد بن سلمان در اوج سرخوشی به قدرت رسید، زیرا او با تجاوز به یمن آغاز به کار کرد، سپس به سوی تحریم قطر رفت. این مخالف سعودی یادآور می‌شود قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در ترکیه صدمات دیپلماتیک جبران ناپذیری را متوجه بن سلمان کرد. از آن زمان بود که ستاره ولیعهد جوان رو به افول گذاشت.
او ناکامی بن سلمان در تحقق رویای شهر نئوم را نیز به ناکامی‌های وی افزود.
این مخالف سعودی تاکید می‌کند محمد بن سلمان در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد حتی اگر بتواند توافقاتی را با آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت دهد. هر چند شواهد نشان می‌دهد که او موفق به این امر نخواهد شد. بدین ترتیب دوره بن سلمان به سر می‌آید و عبدالعزیز جای او را می‌گیرد. برچسب ها: بن سلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: بن سلمان محمد بن سلمان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟