Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ اعلام کرد هیچ وقت به توانایی‌های خودش در این تیم حتی بعد از شکست‌ها شک نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند در دیدار این هفته تیمش برابر یوپن ستاره بازی بود و توانست دروازه تیمش را بار دیگر بسته نگه دارد و ۳ امتیاز بازی به آنتورپ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند که البته چند بازی ضعیف نیز در این فصل در کارنامه خود داشت و مورد انتقاد قرار گرفته بود گفت:

من هیچ وقت به توانایی‌های خودم شک نداشتم. حتی بعد از باخت ها و اتفاق‌هایی که در هفته‌های اخیر برای من رخ داد می‌دانستم که می‌توانم از این شرایط عبور کنم و خوشحالم که در بازی برابر یوپن نیز همین اتفاق رخ داد و توانستم به تیمم برای کسب برد کمک کنم. متاسفانه در شروع کار در تیم اتفاق‌هایی برای من افتاد و مصدومیتی هم که داشتم باعث شد مدتی برای سازگاری با لیگ بلژیگ صرف شود و اکنون فکر می کنم در شرایط خوبی هستم و بازی به بازی بهتر خواهم شد.

علیرضا بیرانوند در ادامه گفت:

همه مردم ایران برای من دعا می‌کنند و بازی‌های من را دنبال می‌کنند و دوست دارم با عملکردم آنها را خوشحال کنم. انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین وظیفه من را برای بازی‌های بعدی سخت خواهد کرد ولی می‌توانم با این فشارها کنار بیایم و به تیمم برای کسب موفقیت بیشتر کمک کنم.

آنتورپ در بازی بعدی باید برابر واسلند قرار گیرد و بیرانوند امیدوار است با یک نمایش خوب دیگر در این دیدار به تیمش کمک کند تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. مصدومیتی که برای بوته دروازه‌بان فرانسوی ایجاد شد باعث شد بیرانوند به دروازه‌بان اصلی تیمش تبدیل شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار لژیونرها علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

فولاد برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار خانگی داشت و در مقابل حمید مطهری به دنبال کسب اولین برتری با تراکتور بود تا با توجه به توقف سپاهان اصفهان، بتواند به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود.

شاگردان حمید مطهری خیلی زود در دقیقه ۱۴ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. ارسال آلوز از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه فولاد با ضربه قیچی برگردان تماشایی شجاع خلیل‌زاده وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۷۸ جفرسون باهیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای فولاد در ادامه دیدار سخت‌تر شود. در حالی که فولاد به دنبال گل تساوی بود این تراکتور بود که در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سجاد آشوری که تازه به میدان آمده بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض ریکاردو آلوز را در مقابل دروازه خالی فولاد قرار داد تا این هافبک پرتغالی به راحتی دروازه کنت را باز کند.

با این نتیجه تیم فوتبال تراکتور ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی/ ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ابتدایی تراکتور تبریز:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: حمید مطهری

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انریکه: 6 بار به تیرک زدیم، XG ما بالای 3 بود و دورتموند 0.7، اما آنها صعود کردند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا