Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:21:39 GMT

گزینه هواداران برای جانشینی زیدان مشخص شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۸۱۰

هواداران رئال مادرید امیدوارند در صورت جدایی زین الدین زیدان، گوتی هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب رئال مادرید در فصل جاری باعث بروز اخباری در مورد احتمال اخراج زیدان پیش از تمام شدن فصل شده و به همین دلیل نام های زیادی به عنوان جلانشین این سرمربی فرانسوی و پرافتخار مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه موندو دیپورتیوو امروز یک نظرسنجی برگزار کرده و نام گزینه های متعددی را به عنوان شانس هدایت رئال مادرید مطرح کرده که نتایج جالبی در این نظرسنجی به دست آمده است.

 

جالب اینجاست گوتی با کسب نزدیک به 65 درصد آرا رتبه اول نظرسنجی را به خود اختصاص داده و بعد از جولیان ناگلسمان، سرمربی آلمانی لایپزیش با 13 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. رائول، اسطوره رئال مادرید و سرمربی فعلی تیم دوم 9 درصد رای آورده و این یعنی اغلب هواداران این باشگاه خواهان حضور یک سرمربی جوان روی نیمکت هستند.

 

گزینه های دیگر مانند مکس آلگری، یوواخیم لوو، مائوریتسیو ساری، آرسن ونگر و لوران بلان مقبولیت چندانی بین هواداران رئال مادرید ندارند و از نظر آنها گزینه مناسبی برای هدایت این باشگاه نیستند. البته هنوز هم احتمال دارد زین الدین زیدان شغل خود را حفظ کرده و با کسب چند پیروزی متوالی دوباره آرامش در این باشگاه برقرار شود.

 

گوتی زیدان (سرمربی) رئال مادرید رائول گونزالس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گوتی زیدان سرمربی رئال مادرید رائول گونزالس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!