Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از ارائه محتوای آموزشی مدارس سمپاد به کلیه دانش آموزان مستعد در کشور خبر داد.

الهام یاوری گفت: سه مأموریت برای مرکز سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در نظر گرفته‌ایم که به همه مدارس سمپاد اختصاص دارد.

وی با اشاره به باور عمومی مبنی بر مدرسه‌های موجود در کشور برای پرورش دانش آموزان سمپاد، اظهار کرد: در اساسنامه جدید فارغ از اینکه دانش آموزان سمپادی در کدام مدرسه درس می‌خوانند، دانش آموزان سمپاد موردحمایت قرار می‌گیرند و یکی از مهم‌ترین کارها برقراری تعامل میان استعدادهای درون و بیرون مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری گفت: محتوای آموزشی مدارس سمپاد به سایر مدارس ارائه‌شده تا سطح آموزش‌ها در سایر مدارس هم ارتقاء یابد.

وی با اشاره به جوان بودن سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، گفت: یکی از طرح‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان عمومی کردن مفاد درسی است که پس از بازبینی در اختیار تمام دانش آموزان قرار می‌گیرد.

یاوری اضافه کرد: تصمیم داریم تا مهارت علمی، برنامه‌های آموزشی و تربیتی و محتواهای مهارتی را در حوزه نرم‌افزار و هنر به‌صورت بسته‌های آموزشی در اختیار همه مدارس قرار دهیم.

 وی گفت: بخش دوم از برنامه‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تربیت نیروی انسانی است که به‌صورت متوازن و فراگیر صورت می‌گیرد و رشته‌های متعددی نظیر هنر و ادبیات و سبک زندگی را شامل می‌شود و قصد داریم توازن در این حوزه‌ها را ارتقاء ببخشیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مدارس سمپاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم