Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مشتضعفان با اشاره به نقش و تلاش‌های بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی اظهار داشت: ۱۲ منطقه هدف آبادانی به حدود ۲۸ منطقه در ۱۸ استان افزایش یافته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در ۳۱ استان مناطق هدف آبادانی خواهیم داشت که مطالعات این کار به خوبی صورت گرفته است، در همه استان‌ها اقدامات از طریق گروه‌های انقلابی پیگیری می‌شود که خروجی این کار افزایش سرمایه اجتماعی بنیاد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری با بیان اینکه بزرگترین سهم این پروژه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی به حوزه ساخت مسکن تخصیص یافته است گفت: ۱۰۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان، ۵۵۱ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و ۲۷۸ میلیارد تومان برای حوزه فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این طرح ۲۱ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد، ۱۸۷۶ کلاس درس، در قالب ۵۳۸ مدرسه ساخته می‌شود.

وی گفت: در این پروژه ۵۴۸ کیلومتر راه روستایی احداث می‌شود و خدمات آب رسانی به ۳۳۰ روستا نیز انجام خواهد شد، همچنین ۱۸۴ زمین ورزشی نیز احداث خواهد شد.

منصوری گفت: بنیاد مستضعفان بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه کرونا هزینه کرده است همچنین در این پروژه ۳۰۰۰ میلیاردتومانی ۵۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده است و مابقی نیز کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان سرمایه اجتماعی واحد مسکونی بنیاد مستضعفان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند