Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از بهره برداری از 243 پروژه در شهرستان ری به مناسبت دهه فجر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری، گفت: در هفت سال گذشته 1700 میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ری تخصیص یافته و تغییر سیمای شهرها و روستاها نشان می دهد که دولت عوارض دریافتی از مردم را در جهت توسعه شهری و روستایی اختصاص داده  است و مدیران محلی باید از این بودجه و اعتبار صیانت و بر اساس اولویت ها هزینه کنند و در این خصوص شوراهای اسلامی به عنوان پاسدار و ناظر سیاستگذاری و هزینه کرد اعتبارات روستا و شهرها  مسئولیت دارند با توجه به رصد جدی  تلاش مضاعف کنند قوانین دقیق رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال جهش تولید با تلاش همه دستگاه های اجرایی ظرفیت خوبی برای رونق تولید ایجاد شد به نحوی که 125 درصد اشتغال در شهرستان ری محقق شده است که باید تلاش کنیم این روند تداوم داشته باشد.  
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهارکرد: رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید در شهرستان ری از اولویت های مهم و اساسی است به نحوی که طی ماه های گذشته در چندین نوبت مسئولین ارشد وزارت های صمت و کشور و همچنین معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و متولیان این حوزه در سطح ملی و استانی در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان حضور یافته اند.
توکلی کجانی گفت: تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی است و شایسته است مدیران در این جهت  برنامه ریزی و تلاش کنند.
وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری سپاه پاسداران، هلال احمر، شبکه بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی با محوریت فرمانداری ری در حال اجرا است که آثار خوب و مثبتی را به همراه داشته و اجرای این طرح در کنار همراهی ارزشمند مردم، وضعیت مطلوب کرونایی را برای شهرستان ری ایجاد کرده است.
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، 243 پروژه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با اعتبار 2763 میلیارد تومان  و در حوزه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغالزایی، کشاورزی، دامپروری و بهبود عبور و مرور در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان ری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
توکلی کجانی در پایان اظهار کرد: همه ما در برگزاری انتخابات پرشور مسئول هستیم و  طبق تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و بی طرفانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود و در این راستا از نخبگان وجناح های سیاسی ضمن پرهیز از اختلاف ها و تنش های سیاسی، با وحدت و همدلی شور و نشاط انتخاباتی را محقق کنند.
ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری پروژه شهرستان ری مناسبت دهه فجر معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود