Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می شود، گفت: سخنرانی مراسم روز ۲۲ بهمن از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد.

دکتر محمد نوذری در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری آیین های نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش این ایام بر ضرورت برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار کرد: به خاطر وضعیت کرونا این برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تشریح دستاوردها و خدمات نظام عنوان کرد و گفت: انتظار است مسئولان در این ایام نسبت به اطلاع رسانی کارها و اقدامات انجام شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این ایام به شکل ویدئو کنفرانس و بصورت نمادین رونمایی می شود، تاکید کرد: با توجه به وضعیت موجود ناشی از کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، برنامه های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اولویت فضای مجازی، رسانه ها به ویژه صدا و سیما برگزار می شود.

دکتر نوذری با بیان اینکه دهه فجر امسال سفر مسئولان به شهرستان ها لغو شده است، ادامه داد: باید برنامه ریزی اجرای برنامه ها به صورتی باشد که از به وجود آمدن تجمع جلوگیری شود.

وی در ارتباط با مراسم ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور گفت: این برنامه بصورت رژه خودرویی از فرودگاه تا مدرسه آزادگان انجام می شود و زنگ انقلاب هم با تعداد کمی دانش آموز نواخته می شود.

معاون استاندار ایلام درخصوص مراسم روز ۲۲ بهمن گفت: به خاطر کرونا راهپیمایی نداریم و سخنرانی در این روز از طریق صدا و سیما صورت می پذیرد.

وی افزود: در این ایام برنامه مهمانی لاله ها داریم که در گلزار شهدا بصورت محدود و در مزار شهدای صالح آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام برگزار می شود فضای مجازی برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان