Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@23:32:26 GMT

تخلف قانونی در انتخاب رییس سازمان بورس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۸۴۷۵

تخلف قانونی در انتخاب رییس سازمان بورس

به گزارش اقتصادآنلاین؛ محسن علیزاده، عضو ناظر شورای عالی بورس در توییتر خود نوشت: اولین مغایرت قانونی در انتخاب رییس سازمان ‎بورس اوراق بهادار: ماده ۶ قانون بازار اوراق بهادار؛ هیأت مدیره سازمان دارای پنج عضو است که از میان افراد امین و دارای حسن شهرت و تجربه در رشته مالی منحصرا از کارشناسان بخش ‎غیردولتی به پیشنهاد رییس شورا و با تصویب شورا انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ماده قانونی مورد اشاره قبل رییس محترم شورا (وزیر محترم اقتصاد) می‌بایست اعضاء هیئت مدیره سازمان ‎بورس را منحصراً از بین کارشناسان بخش غیردولتی پیشنهاد نمایند. رییس جدید سازمان پیش از این معاون وزیر محترم اقتصاد بوده‌اند.

پربیننده ترین گواهی کشف بزرگترین معدن طلای ایران صادر شد ارزش سهام عدالت من (۷ بهمن ماه) اولین دستور کار رییس جدید سازمان بورس ارزش سهام عدالت من (۸ بهمن ماه) معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهان شرقی و غربی در دست بررسی است.
وزیر کشور در مورد طرح ایمن سازی مرزها، گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.
وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.
وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.
قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود
وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می‌توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم