Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مراسم اهدای۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌های منوجان، کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان‌های یادشده برگزار شد.

محمد فلاح در مراسم اهدای 200 تبلت به دانش‌آموزان منوجانی اظهار کرد: محرومیت شایسته مردم منوجان نیست و باید همه برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گهرزمین با بیان اینکه مشکلات اقتصادی فکر افراد را درگیر می‌کند، افزود: افرادی که مشکل اقتصادی دارند محرومیت آموخته شده دارند و در تصمیم‌گیری دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان اینکه کار اصلی در آموزش و پرورش توسط دبیران و آموزگاران دلسوز انجام می‌شود، گفت: بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌های اجتماعی در شهرستان منوجان توسط شرکت گهرزمین آغاز  شده است.

فلاح با بیان اینکه همه مردم و قشرهای مختلف نیازمند آموزش هستند، خاطر نشان کرد: آموزش لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و بسیاری از مشکلات مردم به حداقل می‌رسد.

وی گفت: دانش‌آموزان استان  که رتبه تک‌رقمی کسب کنند، بورسیه می‌شوند و تمام هزینه‌های زندگی آنها توسط شرکت سنگ‌آهن گهرزمین پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: معین اقتصادی اهدای تبلت دانش آموزان بی بضاعت جنوب کرمان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم