Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه بهرامی روز پنجشنبه در گفت‌و گویی، عنوان کرد: این دوره تخصصی در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برنامه ریزی شده‌است و در آن زبان اشاره ویژه مکالمه و ارتباط با ناشنوایان به مبلغان آموزش داده می‌شود.

وی افزود: دوره مقدماتی شامل ۳۰ ساعت با آموزش بیش از ۵۰۰ کلمه به زبان اشاره و توانمندسازی مبلغان در برقراری ارتباط بر اساس جزوههای آموزشی زبان اشاره است و دوره تکمیلی نیز به مدت ۳۰ ساعت و آموزش ساده‌سازی کتب، پاسخگویی مسائل اعتقادی و احکام و بیان ادعیه به زبان اشاره ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پذیرش در دوره تکمیلی به شرط موفقیت در دوره مقدماتی است، به شرایط پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن حداقل مدرک سطح دو، داشتن حداقل ۳ سال سابقه تبلیغ موفق، انگیزه و توانمندی لازم برای کار با ناشنوایان و داشتن نشاط و صبر و تحمل لازم برای کار با ناشنوایان از جمله شرایط شرکت در این دوره است.

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا (س)، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ بهمن اعلام کرد و بیان داشت: این دوره به صورت حضوری روزهای سه شنبه ساعت ۱۲تا۱۰ برگزار می‌شود.

بهرامی یادآور شد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی در پایان به برگزاری دوره های مختلف تربیت مبلغ در جامعه الزهرا  اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون دوره‌های تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی، تربیت مبلغ دانشجویی و دوره مقدماتی تربیت مبلغ زباندان با حضور مبلغان این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها حوزه علميه قم مناسک دینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم مناسک دینی حوزه علميه قم مناسک دینی اخبار کنکور تربیت مبلغ زبان اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود