Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان‌آباد به تبریز در شهرک خاوران گفت: تلاش می‌کنیم پروژه احداث خط آهن بستان‌آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

او گفت:سعی می‌کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود و روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت ماه آینده به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می‌گیرد و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

او افزود: سعی می‌کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز - میانه و هم برای حمل و نقل درون‌شهری استفاده شود و این فاصله به عنوان ابتدای خط ۳ و انتهای خط ۲ مترو به صورت رینگ وصل و توسط ریل باس پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط آهن بستان آباد تبریز استاندار آذربایجان شرقی خط آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه حصار دار از توابع خوسف با ۵۵ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه فریز با ۴۶ میلی متر، مختاران ۴۰ میلی متر,علی اباد زارعین ۳۹ میلی متر، قدمگاه ۳۱ میلی متر، حسین آباد ۳۰ میلی متر،مود و ابراهیمی ۲۹ میلی متر، گزیک، دستگرد درمیان، حجت آباد، سربیشه ۲۸ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۲۸ میلی متر و اسدیه ۱۹ میلی متر ثبت شده است.

وی گفت: همچنین در مراکز شهرستان‌ها نیز سربیشه با ۲۸ میلی متر، خوسف ۲۰ میلی متر، اسدیه ۱۹ میلی متر، ایستگاه فرودگاهی ۱۷ میلی متر، نهبندان ۱۶ میلیم تر، قاین ۱۱ میلی مترفحاجی اباد ۸ میلی متر، فردوس ۵ میلی متر، بشرویه و طبس ۳ میلی متر و سرایان ۲ میلی متر را ثبت کرده است.  

دیگر خبرها

  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر