Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرنگی گفت: ۱۱۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بندرترکمن کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدصادق شیرنگی» صبح امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بندرترکمن در استان گلستان یکی از مهمترین شهرستان ها به شمار می رود و در پذیرش گردشگر نیز جزو شهرستان های دوم و سوم استان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندرترکمن ادامه داد: به دلیل قدمتی که این شهرستان دارد ظرفیت پذیرش گردشگر را حفظ کرده و هم ارتقاء داده است.

 

شیرنگی به ظرفیت صنایع دستی ترکمن اشاره کرد و گفت: جزیره آشوراده و سواحل خزر، دوشنبه بازار، میدان سوارکاری و ایستگاه راه آهن از ظرفیت های خوب برای جذب گردشگران به شمار می رود.

 

وی افزود: در راستای افزایش گردشگری و اتفاقاتی که باید در آن مکان بیفتد اقدامات مختلفی را انجام دادیم و تلاش کردیم بازارچه اسکله را از شرایط فعلی خارج کنیم.

 

فرماندار بندرترکمن به بحث جزیره آشوراده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همت و پیگیری استاندار گلستان مشکلات آن برطرف شده است و به زودی امیدواریم طرح گردشگری در فضای  22 هکتاری که برای این پروژه در نظر گرفته شود اختصاص پیدا کند.

 

شیرنگی افزود: 118 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بندرترکمن کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

وی گفت: در ایام دهه فجر 96 پروژه عمرانی در شهرستان بندرترکمن در نظر گرفته شده است که 80 مورد آن افتتاحیه و 16 مورد کلنگ زنی است.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرنگی برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر ستاد دهه فجر ایام دهه فجر دهه فجر کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود