Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد با اعلام برنامه های دهه فجر این کانون فرهنگی هنری مسجد، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر با هدف تبین آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام « امیر حسین خسروی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اعلام برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این کانون فرهنگی هنری، اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه ها و فعالیت ها در مناسبت های مختلف زنده نگه داشت آرمان ها و اهداف انقلاب و امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد با اشاره برگزاری جلسات کارگروه دهه فجر، افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب با حضور فرماندهین پایگاه های مقاومت و مدیر دفتر تسهیلگری پشت بازار و درب دلاکان اجرایی می شود.

 

 وی ادامه داد: تهیه بنر و پرچم برای تزئین مساجد و فضای محله با همکاری سازمان تبلیغات و سازمان فرهنگی شهرداری از نخستین برنامه های این کانون فرهنگی هنری مساجد در ایام الله دهه فجر انقلاب است.

 

حجت الاسلام خسروی همچنین از برگزاری همایش بزرگ بانوان در روز تولد حضرت زهرا (س) خبرداد و افزود: اهدا جوایز به  10 نفر از بانوان فعال فرهنگی هنری محله از برنامه های جانبی این همایش است.


وی افزود: هماهنگی ریزی سالن های ورزشی (فوتسال، دارت، بازی محلی دار پهلان) و اهدا جوایز با برترین ها از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب است.


حجت الاسلام خسروی افزود: همچنین ویژه برنامه همایش پیاده روی بام خاطره ها در روز  ۱۷ بهمن و برنامه های متنوع در بام خاطره ها همچون  غرفه صنایع دستی، تهیه آش، غرفه چزنک روغ، غرفه لباس محلی و همچنین برگزاری مسابقه و قرعه کشی  و اهدا جوایز از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.
 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی کانون فرهنگی هنری دهه فجر انقلاب پشت بازار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی