Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  در این جلسه «جواد شاکر» مجدداً اطلاع رسانی شرایط ثبت نام و دریافت سوء پیشینه قبل از آغاز ثبت نام در سطح روستا را مورد تاکید قرار داد و افزود:  آسیب شناسی انتخابات در دوره قبلی شوراها گامی بلند در شناسایی کمبودهای احتمالی و برگزاری صحیح، درست و بی عیب و نقص در انتخابات پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکر افزود: ضرورت دارد تمامی فرصت‌ها و تهدیدات شناسایی و نقایص به موقع مرتفع شوند. 

 در ادامه جلسه نیز ستاد فرهنگی بخشداری مرکزی به جهت برگزاری با شکوه جشن انقلاب و دهه فجر در محل بخشداری برگزار شد.

شاکر با بیان اینکه دهیاران نسبت به برگزاری دهه فجر و انجام برنامه‌های ابلاغی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستاها تمهیدات لازم را به کار گیرند، عنوان نمود با توجه به شرایط و محدودیت های اعمال شده به جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا امسال نسبت به تزئین دهیاری‌ها و سطح روستا بیش از پیش اقدام و هر گونه جشن و برپایی مراسم را بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا برگزار نمایند.

48

کد خبر 1480743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی