Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:03:56 GMT

نیروهای هلال‌احمر لرستان در آماده باش کامل هستند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۹۱۵۲

نیروهای هلال‌احمر لرستان در آماده باش کامل هستند

به گزارش ایرنا صارم رضایی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی دورود، ازنا، الیگودرز و بروجرد به طور کامل آماده هستند اما تاکنون گزارش خاصی از خسارات اعلام نشده است.

وی افزود: تیم‌های ارزیاب در منطقه هستند و پر این راستا ارتباط تصویری با فرماندار دورود برای بررسی آخرین وضعیت برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد وقوع ۲ زمین لرزه در شهرستان دورود خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی نداشته است اما تمام نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه امروز پنجشنبه نهم بهمن ماه در عمق ۱٠ کیلومتری زمین رخ داده است.

براساس اعلام این مرکز، زمین لرزه در ۱۲ کیلومتری دورود، ۲۶ کیلومتری هندودر، مرکزی و ۲۸ کیلومتری چالان چولان لرستان گزارش شده و در موقعیت ۳۳.۵۵ درجه شمالی و ۴۹.۱۸ درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

همچنین روز پنجم بهمن ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر شهرستان ازنا در شرق لرستان را لرزاند.

برچسب‌ها امداد و نجات لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد و نجات لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • قلعه خواجه لرزید
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم