Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری در حالی امروز به پایان می رسد که طیف گسترده ای از قطعات محصولات بهمن در آن به نمایش در آمده است.
کوهنورد مدیر ارتباطات سازه گستر سایپا در حاشیه نمایشگاه بومی سازی قطعات محصولات بهمن گفت: گروه بهمن یک خودروساز موفق بخش خصوصی است و برنامه داخلی سازی و استفاده از پتانسیل قطعه سازان توسط اینمجموعه سبب ارتقاء صنعت خودرو می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه بیشتر قطعات الکترونیکی و پلیمری مورد نیاز صنعت خودرو در کشور تولید می شود و می تواند امتیاز مثبتی برای خودروسازی بهمن به شمار آید، بیان داشت: با توجه به اینکه کیفیت و خدمات برای خودروهای گروه بهمن توانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد، تولید و عرضه دو خودروی جدید جزو تولیدات قابل تقدیر گروه بهمن محسوب می شود و فکر می کنم به خودروهای پر فروش تبدیل شوند.

رویکرد گروه بهمن جای تقدیر و تشکر دارد

جعفر نصیری مدیر عامل شرکت نصیر لوازم در حاشیه این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه یک بخش خصوصی سکان دار گروه بهمن را عهده دار شده است، از این رو کیفیت تولیدات و خدمات پس از فروش مشتریان در اولویت قرار گرفته است.
وی به انتخاب گروه بهمن برای تولید دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی اشاره کرد و افزود: موضوعی که برای خودم جالب بود اینکه خودرویی را که انتخاب کردند جذابیت های منحصر به فردی دارد و مشتریان را به سمت خودش جذب می کند.
نصیری بیان داشت: با توجه به اینکه مالکان گروه بهمن خود جز بزرگترین تولید کنندگان قطعه سازی به شمار می آیند، سیاست داخلی سازی را در دستور کار قرار دادند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با ابراز امیدواری از تحقق اهداف گروه بهمن با سیاست مدیریت جدید این مجموعه خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که گروه بهمن در آینده نسبت به سایر خودروسازی ها از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

آینده درخشان گروه بهمن در تولید خودرو

علی قارداشی مدیر فروش شرکتی گروه خودروسازی سایپا نیز در حاشیه نمایشگاه مذکور گفت: با توجه به سیاست های قابل تقدیر گروه بهمن، بطور حتم آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت، چرا که گروه بهمن اهداف داخلی سازی را دنبال و تلاش می کند تا میزان وابستگی اش را به خارج کاهش دهد.
وی در ادامه افزود: در صورت لغو تحریم ها دسترسی تولید کنندگان به مواد اولیه آسان تر می شود؛ حتی اگر این تحریم ها لغو نشود، قطعه سازان و خودروسازان در داخل کشور این توانایی را دارند که قطعات و خودروهای با کیفیت تولید کنند.

اعلام ظرفیت قطعه سازان در امر داخلی سازی

بهرام طیبی مدیر عامل شرکت پل آستارا صنعت تصریح کرد: با سابقه دیرینه و کارنامه درخشان گروه بهمن، برگزاری این نمایشگاه قابل تحسین و صد درصد تاثیر گذار است.
طیبی به عنوان متخصص در امر تولید قطعات نمایش داده شده در نمایشگاه اعلام آمادگی کرد و گفت: خودروی دیگنیتی بسیار زیبا و مد روز است که در تولید آن از ظرفیت قطعه سازان داخلی استفاده خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی داخلی سازی گروه بهمن صنعت خودرو قطعه سازی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی قطعه سازان داخلی سازی گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواخر فروردین ماه امسال ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداد که براساس آن
قیمت پژوپارس با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان می بایست برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
 
البته با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.
نکته مهم اینجاست وزیر صنعت در واکنش به تغییر قیمت خودرو اعلام کرده است در مورد قیمت پژو پارس شورای رقابت مسئول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.
این در حالی که براساس مصوبه 54٣ شورای رقابت مبنای تنظیم قیمت خودرو، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری، مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و به وزارت صمت اعلام می‌شود.
 طبق این مصوبه تولیدکنندگان خودرو مستندات و صورت‌های مالی خود در هزینه‌های تولید را به سازمان حمایت ارائه خواهند کرد و این سازمان نیز بر اساس صورت‌های مالی دریافت شده، درخواست خودروسازان مبنی بر به روزرسانی قیمت محصولات را به دلیل تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت نهاده‌های تولید، را مورد بررسی قرار داده و در نهایت طبق چارچوب مصوبات شورای رقابت، به خودروساز اجازه افزایش قیمت محصول خود را خواهد داد.

البته توکلی سخنگوی مرکزی ملی رقابت هم در این رابطه گفته است: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد