Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه اشتورم گراتس اتریش اولین رسانه خارجی بود که نسبت به درگذشت مهرداد میناوند واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، با انتشار گسترده خبر درگذشت مهرداد میناوند، ملی پوش سابق فوتبال ایران در شبکه های اجتماعی، رسانه های منطقه و همچنین وبسایت های اتریشی نیز به این حادثه تلخ واکنش نشان داده اند.

 

ضمن اینکه حساب های رسمی فیفا و ای اف سی به این خبر ناگوار اشاره کردند، سایت های بلژیکی و اتریشی با انتشار تصاویری از دوران بازی میناوند در تیم های اشتورم گراتس و شارلروا، نسبت به درگذشت ناگهانی این فوتبالیست چپ پای ایرانی واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سایت اسکای اسپرت اتریش ضمن انتشار توییت اکانت رسمی باشگاه اشتورم گراتس، خبر داد که مهرداد میناوند در 45 سالگی در بیمارستان لاله تهران به علت ابتلا به کرونا از دنیا رفته است. در مطلب این سایت اشاره شده که میناوند 67 بار پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرده و در جام جهانی 1998 عضو تیم ملی ایران بوده است.

 

 

 

 

سایت بلژیکی له سوا با انتشار عکسی از دوران حضور میناوند در اسپورتینگ شارلروا نوشت: مهرداد میناوند در دو باشگاه اروپایی بازی کرد؛ از سال 1998 تا 2001 در اشتورم گراتس اتریش حضور داشت و در فصل 02-2001 برای شارلروا بازی کرد. او سپس به الشباب دبی رفت، قبل از اینکه فوتبال خود را در ایران تمام کند.

 

 

 

 

سایت کوریر اتریش نوشت: مهرداد میناوند، بازیکن ایرانی که 99 بار برای اشتورم گراتس بازی کرده بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. این خبر را باشگاه اتریشی در توییتر خود اعلام کرد. این وینگر با اشتورم گراتس قهرمان لیگ و جام حذفی شد و سه فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. او در کشورش به عنوان خواننده پاپ هم فعالیت کرد و اخیرا در یکی از تیم های لیگ دسته دوم دستیار سرمربی بود.

 

 

 

 

اما خبر تلخ درگذشت ستاره نسل طلایی فوتبال ایران در رسانه های خاورمیانه هم بازتاب داشته است. اکانت رسمی شبکه الکاس قطر در توییتر خود به این خبر پرداخت و نوشت: فوت مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در سن نزدیک به 45 سال بعد از ابتلا به ویروس کرونا.

 

 

مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌۸ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی اکبر شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران است.خلبان شیرودی که  با ۳۳ بهار زندگی بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت و تا روز آسمانی شدنش در سال ۱۳۶۰، چنان درخشید که، برای همیشه‌ی تاریخ، یکی از جوانان رشید انقلاب نام گرفت.

روایت خان آرمویی از خلبان  تیزپرواز آسمان ایران:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰