Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره نحوه پرداخت کارت‌های اعتباری سهام عدالت ، اظهار کرد: اقدامات لازم برای پرداخت کارت اعتباری صورت گرفته است، اما به دلیل برخی ایرادات بین بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی، اعلام عمومی نشد با رفع این مشکل از ابتدای هفته آینده دارندگان سهام عدالت می‌توانند به واسطه سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ۷ بانک در این رابطه صحبت شده و بانک ملی پیشگام برای پرداخت کارت‌های اعتباری به پشتوانه سهام عدالت است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در ابتدا سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت نام کردند و احراز هویت شدند درخواست بررسی دارایی را به شرکت سپرده گذاری ارسال و بعد از بررسی، شرکت سپرده کذاری به بانک ارسال می‌کرد و در نهایت بانک، سقف تضمین را تعیین می‌کرد و دوباره به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می‌شد.

بیشتر بخوانید

بورس در انتظار تائید پیشنهاد تخفیف خوراک پتروشیمی‌ها

وی اضافه کرد: کار‌های اداری بین سپرده گذاری و بانک‌ها بصورت دستی انجام می‌شد که تصمیم گرفتیم تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با اپلیکیشن بانک ها، درخواست خود را ثبت کنند.

فهیمی گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند تا بتوانند ۶۰ درصد سهام خود را، دریافت کارت اعتباری کنند.

وی بیان کرد: زمانی که دارنده سهام عدالت درخواست خود را می‌دهد، شرکت سپرده گذاری مرکزی، قیمت پایانی روز قبل سهام را مبنا برای تضمین قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه کارت اعتباری سهام عدلت شرکت سپرده گذاری مرکزی کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد