Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» دسته‌های رزمی در سراسر پایگاه‌های مقاومت خبر داد.

سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در راستای امنیت پایدار و ارتقاء آمادگی‌ های دفاع همه‌ جانبه در طول مدت دهه فجر انقلاب اسلامی، رزمایش الی بیت المقدس دسته‌های رزمی در پایگاه‌های مقاومت سراسر استان بوشهر از روز اول تا روز آخر دهه فجر انقلاب اسلامی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رزمایش که در مراکز شهرها، محلات، روستاها و در راستای ارتقاء امنیت پایدار است، بسیجیان عزیز با هماهنگی با مقامات محلی اعم از مسئولین کشوری و لشکری و خود مردم این رزمایش را در قالب ایست و بازرسی و گشت‌های رضویون، توجیهاتی که می بایست نسبت به ارتقاء امنیت پایدار در سراسر استان در کنار عزیزان نیروی انتظامی و اداره اطلاعات داشته باشند این تمرین را انجام می‌دهند. مضافاً به اینکه در این راستا بحث تمرین خود حفاظتی از ادارات و کارخانجات و عزیزان دیگری هم که دست‌اندرکار امنیت هستند در طول ایام مبارک دهه فجر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه بوشهر اظهار کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۵۰ برنامه توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی سپاه و بسیج و همچنین اقشار در سراسر استان بوشهر پیش‌بینی شده که مهمترین آنها بحث سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) است که علاوه بر رزمایش الی بیت المقدس، مراسم رژه موتورسواران و حرکت منظم موتورسواران از میادین اصلی شهرها به سمت گلزار شهدا را خواهیم داشت.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری نشست های بصیرتی که با توجه به شرایط کشور و استان و شیوع کرونا، در همه مراحل رزمایش و برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شود. از طرف دیگر گشت‌ های رضویون در دو بخش سواره و پیاده اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ما به دنبال خدمت رسانی به مردم تا پایان کرونا هستیم، لذا در ایام دهه مبارک فجر هم رزمایش مومنانه و تقسیم بسته های معیشتی در بین افراد واجد شرایط انجام می‌گیرد و در موضوع کتاب و کتابخوانی نیز اقداماتی انجام می‌شود زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده و بر اساس اعتقادات و چیزی که از سنت الهی برای ما به ارمغان آورده شده، ما بحث افتتاح نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در حسینیه عاشقان ثارالله را هم داریم.

فرمانده سپاه بوشهر اضافه کرد: غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌ های معظم شهدا و یوم الله ۲۲ بهمن که مراسم رژه موتورسواران و خودروها را داریم و مردم به جای اینکه مثل سنوات گذشته پیاده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مشارکت کنند امسال به لحاظ رعایت مسائل دستورالعمل های بهداشتی راهپیمایی خودرویی و موتور سیکلتی به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد که سپاه و بسیج هم همراه با مردم انقلابی و ولایت‌ مدار استان بوشهر شرکت فعال گسترده و چشمگیر دارند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الی بیت المقدس بسيج سپاه دهه مبارک فجر نیروی انتظامی استان بوشهر دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب دهه فجر انقلاب اسلامی الی بیت المقدس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است