Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت:کمک‎های انجام شده شامل ۲۳۵ هزار و ۴۴۳ بسته کمک معیشتی، ۱۲ هزار و ۲۷۵ بسته لوازم تحریر، ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۸۵ بسته بهداشتی، ۹۵۹ راس قربانی، ۱۷۶ جهیزیه، یکهزار و ۲۷۳ کارت هدیه و ۲۶۴ هزار و ۶۶۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد:همزمان با دهه مبارک فجر رزمایش "الی بیت المقدس" با حضور دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت این استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این رزمایش نمایش قدرت و بکارگیری نیروی انسانی و بخشی از تجهیزات در اختیار پایگاه‌ها است.

وی بیان کرد: بسیجیان با این پایگاه و مسجد محور رزمایش اقتدار خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

رزمجو ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس با هدف ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت‌رسانی به آحاد جامعه، نمایش اقتدار بسیجیان در دسته‌های رزمایش از روز نخست تا پایانی دهه فجر در سرتاسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های جهادی در عرصه های مختلف، برپایی گشت‎‏های شبانه به صورت سواره و پیاده با عنوان گشت "رضویون" از دیگر اهداف این رزمایش برای دهه فجر استان بوشهر است.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال به ۲ دلیل با سال‌های قبل متفاوت است یکی اینکه همزمانی آن با برچیده شدن دولت ترامپ و سپرده شدنش به زباله‌دان تاریخ به عنوان عامل فشار حداکثری به ایران و همچنین عامل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است.

رزمجو ادامه داد: شیوع کرونا و قرار گرفتن برنامه‌‎ها در سمت و سوی مجازی از دیگر مواردی است که دهه فجر امسال را با سال‎های قبل متفاوت کرده است.

وی اظهار داشت: با وجود ناآرامی ‎های گسترده در آمریکا کشور و ملت ایران اکنون مستقل، آزاد، با عزت و پیشرفت در علم و انباشته از تجربه های گران‌بها دارای تاثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهانی است.

برچسب‌ها دولت ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا دولت ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی دهه فجر اخبار کنکور استان بوشهر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!