Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: هیچ حاشیه امنی برای رییس هیات وجود ندارد اگر فعالیت‌هایی که قول دادند عملی نشود قطعا برکنار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی دادگر در مجمع انتخاب رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: رشته تیراندازی یک رشته المپیکی است که مورد تایید سران نظام است و هیچ محدودیتی برای فعالیت نیست

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه اولین سهمیه المپیک را یک بانوی تیرانداز کسب کرد و جوانترین بازیکنان ایران نیز از بین ورزشکاران تیراندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: تیراندازی در ایران رتبه نخست کسب سهمیه المپیک را دارد، ما ۶ورزشکارمان برای ۱۱ مدال می‌جنگند.

وی خاطرنشان کرد: آمار ورزشکاران در خراسان رضوی به ویژه در آقایان باید افزایش پیدا کند جوانان مستعد زیادی در این استان وجود دارد که می‌توانند مدال‌های المپیکی کسب کنند.

دادگر ادامه داد: هم‌اکنون خراسان رضوی در جایگاه دهم کشور قرار دارد که باید در بین پنج استان برتر قرار بگیرد، رییس هیات باید با اداره کل ورزش و جوانان همکاری مطلق را داشته باشد اداره کل اختیارات تام از سوی فدراسیون دارد، هیاتی میتواند نتیجه بگیرد که ارتباط موثر با مدیر کل داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: هیچ حاشیه امنی برای رییس هیات وجود ندارد اگر فعالیت‌هایی که قول دادند عملی نشود قطعا برکنار خواهند شد، کار کردن با این شرایط اقتصادی در کشور بسیار دشوار است برای دادن پنج میلیون به یک استان هم مشکل داریم، رییس هیات باید به دنبال درآمد پایدار باشد

وی تاکید کرد: از وجود همه کاندیداها در هیات استفاده و خواهش داریم احترام و جایگاه پیشکسوتان حفظ شود، شفافیت مالی الزامی است اگر این گونه نباشد به طور حتم چالش‌های جدی به وجود خواهد آمد، در هیأت اتحاد ایجاد کنید تا موفق باشید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حاشیه امن خراسان رضوی رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد