Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:53:36 GMT

پزشک در منزل مهرشهر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۹۸۵۶

پزشک در منزل مهرشهر

خدمت ویژه پزشک در منزل مهرشهر برای تمام ساکنین مهرشهر کرج در تمام فازهای مهرشهر قابل ارائه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هوم کا، در روزهای کرونایی که مراجعه به مراکز درمانی و پزشکی بسیار ریسک‌پذیر و خطرناک است، حضور دکتر در منزل راهکار بسیار خوبی برای مقابله با ویروس کرونا است. با توجه به اینکه بهترین و موثرترین راه برای مقابله با کرونا ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در مکان‌های پر تجمع است، چنانچه نیاز به ویزیت پزشک داشته باشید، می‌توانید از خدمت ویژه پزشک در منزل مهرشهر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویزیت پزشک در منزل این فرصت را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده و به دور از دغدغه های کرونایی در منزل خود ویزیت شوید و مسیر بهبود بیماری را طی کنید.

پزشک در منزل مهرشهر چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

برای درمان هر بیماری می‌توانید با پزشک در منزل مهرشهر تماس بگیرید و توسط پزشکان متخصص ویزیت شوید. خانم‌های باردار، افراد سالمند، کودکان، نوزادان و بزرگسالان در هر سنی می‌توانند از این خدمت ویژه استفاده کنند.

تیم پزشک در منزل مهرشهر متشکل از پزشکان عمومی، جراحان عمومی، پزشکان متخصص و پزشکان فوق تخصص است. ویزیت بیمار و نوشتن نسخه توسط پزشک در منزل مسیر بهبودی را تسریع می‌کند. یادآوری و تاکید می‌کنیم که برای ویزیت بیماران کرونایی نیز می‌توانید از خدمت پزشک در منزل مهرشهر استفاده کنید.

پزشک در منزل مهرشهر کدام مناطق را پوشش می‌دهد؟

هر نقطه‌ای از مهرشهر کرج تحت پوشش پزشک در منزل مهرشهر قرار دارد. با توجه به اینکه محله مهرشهر کرج فازهای مختلفی دارد، ساکنان همه این فازها می‌توانند برای دریافت خدمات و تسهیلات پزشکی، درمانی و مراقبتی از پزشک در منزل مهرشهر کمک بگیرند.

محدودیت جغرافیایی برای ارائه این خدمت در مهرشهر وجود ندارد و تمام ساکنان منطقه حق استفاده از این خدمت ویژه را دارند.

هزینه پزشک در منزل مهرشهر

هزینه پزشک در منزل مهرشهر با توجه به پزشکی که درخواست می‌کنید، مشخص می‌شود. بدیهی است که هزینه ویزیت پزشکان بر اساس متخصص، فوق تخصص و عمومی بودن مشخص می‌شود. در واقع نوع بیماری و پزشکی که برای ویزیت در منزل اعزام می‌شود، تعیین کننده مبلغ خواهد بود.

مزیت استفاده از پزشک در منزل مهرشهر

استفاده از خدمت پزشک در منزل مهرشهر از هر جهت پر منفعت و پرسود است. از لحاظ مقابله با کرونا که به این موضوع نگاه کنیم، با حضور دکتر در منزل، مهمترین راه انتقال کرونا ویروس را مسدود می‌کنیم، زیرا کرونا در مکان‌های شلوغ به سرعت و به شدت منتقل می‌شود. همچنین گاهی به دلیل کمبود وقت امکان مراجعه به مراکز درمانی نیست.

گاهی نیاز به پزشک در پاسی از شب اتفاق می‌افتد و دسترسی به پزشکان خوب امکانپذیر نیست؛ به هر حال اینکه امکان استفاده از خدمت پزشک در منزل مهرشهر در هر ساعتی و در هر شرایطی فراهم است، تمام نگرانی‌ها را از بابت پیدا نکردن دکتر از بین می‌برد و کار را راحت می‌کند.

به طور کلی هرگاه به هر دلیلی به پزشک و مراکز پزشکی دسترسی ندارید و مراجعه به مطب پزشک برایتان مقدور نیست، می‌توانید از پزشک در منزل مهرشهر کمک بگیرید.

یادآوری می‌کنیم که دریافت مراقبت‌های پزشکی در منزل در مقایسه با بیمارستان و مراکز درمانی، اختصاصی‌تر، تمیزتر و ایمن‌تر است. استرس از بیمار دور ‌می‌شود و با مراقبت مستقیم و شخصی از بیمار، مسیر بهبودی سریع‌تر طی می‌شود.

در خدمت ویژه پزشک در منزل مهرشهر، دکتر به صورت موثرتری بیمار را ویزیت و درمان می‌کند و به خانواده بیمار آموزش می‌دهد که چطور و چگونه از بیمار مراقبت موثر داشته باشند. روحیه بیمار حفظ می‌شود و همین حفظ روحیه باعث می‌شود که بهبودی سریع‌تر حاصل شود.

چه کسانی می‌توانند از خدمت پزشک در منزل مهرشهر استفاده کنند؟

تمام افراد امکان استفاده از پزشک در منزل ورامین و مهرشهر را دارند. خصوصا افراد مسن که امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند. خانم‌های باردار که استراحت مطلق هستند یا به علت کرونا نمی‌خواهد به مراکز درمانی مراجعه کنند. کودکان و نوزادان و تمام افراد در هر شرایطی.

. افرادی که مشکلات تحرک مانند ناتوانی یا آسیب دیدگی دارند.

. افرادی که در حمل و نقل مشکل دارند و و دسترسی آسان به مطب پزشک ندارند.

. افراد نابینا و افراد با محدودیت های جسمی و حرکتی.

. افرادی که از آلزایمر رنج می‌برند.

. افرادی که به دلیل بیماری امکان تحرک ندارند.

. و... .

پرشک در منزل مهرشهر با هوم کا

در مجموعه هوم کا می‌توانید پکیج کاملی از خدمات مراقبتی، درمانی، پزشکی، آزمایشگاهی و پرستاری را دریافت کنید. هوم کا راه اندازی شده تا بر اساس نیاز کاربر خدمات ارائه دهد. تمام خدمات هوم کا با شفافیت کامل و به دور از هر گونه ابهامی ارائه می‌شود.

با یک بار امتحان کردن این خدمات بی تردید هوم کایی می‌شوید. برای ثبت درخواست خدمت پزشک در منزل کافیست به سایت www.homeca.ir مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشک در منزل ویزیت پزشک در منزل مراکز درمانی پزشک در منزل خدمت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس