Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:09:59 GMT

چرا مسوت اوزیل شماره 67 را انتخاب کرد؟

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۹۹۶۰

چرا مسوت اوزیل شماره 67 را انتخاب کرد؟

مسوت اوزیل، ستاره جدید فنرباغچه در این تیم شماره 67 را به تن خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بالاخره انتقال مسوت اوزیل از آرسنال به فنرباغچه نهایی شد و این ستاره 32 ساله المانی از این به بعد در سوپر لیگ ترکیه به میدان خواهد رفت. دوران عجیب و پرحاشیه مسوت اوزیل در آرسنال بالاخره در فاصله شش ماه مانده به پایان قراردادش به پایان رسید و او راهی فنرباغچه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر خلاف انتظارات مسوت اوزیل در تیم جدید خود شماره 67 می پوشد و حالا دلیل این انتخاب عجیب مشخص شده است.

 

 

اگرچه مسوت اوزیل در آلمان متولد شده، اما در دوران کودکی هوادار فنرباغچه بوده و قهرمان دوران کودکی او، ریدوان دیلمن مهاجم افسانه ای این باشگاه محسوب می شود. مسوت اوزیل ریشه ای ترک تبار داشته و به همین علت همیشه در این کشور بازیکن محبوبی به شمار می آید.

 

علی رغم در دسترس بودن شماره های سنتی تر مانند 19، 21، 22، 23 و 24، به نظر می رسد اوزیل از با انتخاب این شماره پیراهن به خانواده و نیاکان خود ادای احترام کرده است. خانواده اوزیل اهل هیشیروغلو، روستایی در منطقه زونگولداک با کد پستی 67802 محسوب می شوند. و او به همین دلیل عدد 67 را برگزیده است.

ترکیه فنرباغچه مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه فنرباغچه مسوت اوزیل مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی