Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز پنجشنبه، نهم بهمن ماه ۹۹ در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی ۲۸ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: از این تعداد پنج بیمار مربوط به آبادان، سه بیمار از خرمشهر و ۲۰ بیمار از شادگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از ۲۸ مورد جدید ۲۷ بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، گفت: پنج بیمار از آبادان، سه بیمار از خرمشهر و ۱۹ بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و یک بیمار دیگر از شهرستان شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه طی هفته اخیر فوتی کرونایی نداشتیم، افزود: طی شبانه روز گذشته ۹ نفر بستری و چهار نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر ۲۸ نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد سرپایی مثبت در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۱۲۴۰۳۷ مورد بوده که از این تعداد ۶۶۵۷ نفر بستری و ۵۲۰۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز چهارشنبه، هشتم بهمن ماه ۹۹ می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی ۲۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت قبل از آن و ۲۶ موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت بستری منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 9 بهمن 9 دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • پایداری شبکه برق شادگان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد