Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:03:35 GMT

دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۳۳۴

دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، حشد شعبی عراق امروز پنجشنبه از کشف یک مرکز داعشی و مواد لجستیک و مراکزی که سلاح در آن قرار داشت در جنوب الثرثار در استان الانبار خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی حشد شعبی عراق اعلام کرد: تیپ ششم حشد شعبی و نیروهای امنیتی امروز عملیات پیشگیرانه در جنوب الثرثار انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این عملیات طبق اطلاعات دقیق و با حمایت نیروی هوایی و برای تعقیب داعشی ها در جنوب الثرثار انجام شد که در نتیجه آن کشفیات مذکور به دست آمد.

از سوی دیگر حشد شعبی از انهدام مقر فرماندهی گروهک تروریستی داعش در صحرای الانبار خبر داد و یک نقشه تروریستی بزرگ را خنثی کرد.

بر اساس بیانیه حشد شعبی ، فرمانده عملیات این نیروها در استان الانبار از انهدام مقر جدید فرماندهی داعش در صحرای الانبار و ناکام ماندن یک طرح بزرگ تروریستی حبر داد.

قاسم مصلح، فرمانده این عملیات اعلام کرد: بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق، عملیات امنیتی که در قبال چندین هدف در غرب استان الانبار و با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و جنگنده های ارتش عراق آغاز شد، نتایج چشمگیری از جمله انهدام مقرجدید فرماندهی داعش در صحرای الانبار در منطقه وادی الملصی که شرایط جغرافیایی دشواری داشت و هفت ساختمان جدید الاحداث حاصل کرد.

کد خبر 5133154

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی عراق داعش ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی سوریه ایران برجام فلسطین داعش آنتونی بلینکن دونالد ترامپ حشد شعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظلومی عصر پنج شنبه در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان، در پی عملیات ظفرمندانه و موفقیت آمیز وعده صادق و تبریک سالروز تشکیل سپاه اظهار داشت: اقدامات علمی و عملی فرماندهی و پرسنل سپاه در تجلی افق‌های مورد انتظار مقام عظمای ولایت، تحسین برانگیز و عملیات وعده صادق مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان افزود: پیامد تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات غرور آفرین وعده صادق که با فرمان تاریخی و با صلابت فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت، در هم شکستن ابهت ابرقدرت‌های پوشالی و تغییر معادلات جهانی در سطح وسیع است..

وی اذعان داشت، تغییر نگرش بین اللملی نسبت به رژیم غاصب در مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی در همه سطوح و افول این رژیم منحوس و سردمداران قلدر آن از پیامدهای غیر قابل انکار این عملیات پیروزمندانه است.

مظلومی خاطر نشان کرد: موفقیت امروز در عرصه‌های هوا فضا و موشکی سپاه که سبب در هم کوبیدن دژ صهیونیست و فرو ریختن هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب، آمریکای جهان خوار و متحدان جنایتکارشان شد، حاصل تلاش‌های مجاهدانه دانشمند شهید حسن طهرانی مقدم، پدر علم موشکی ایران و همرزمان بزرگوارشان بود که با تفکر ولایی، انقلابی و جهادی در آمیخته بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت‌های شگرف سپاه در علوم مهندسی موشکی و پهپاد، لیزر و فوتون، نانو تکنولوژی، پزشکی، طراحی شناورها مایه‌ی مباهات است.

در این دیدار که با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول خانه نخبگان بسیج شهرستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انجام شد از پرسنل سپاه و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

کد خبر 6088658

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • ویدیو/ وعده صادق، یک عملیات راهبردی است
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد