Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@12:07:30 GMT

پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۵۷۴

پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در خانه ابدی آرام گرفت.

به گزارش طرفداری، مهرداد میناوند شب گذشته بعد از حدود 2 هفته درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت و مراسم خاکسپاری وی امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در کنار مزار زنده یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اهالی فوتبال ایران مثل علی پروین، علی دایی، یحیی گل محمدی، کریم باقری،مهدی محمد نبی،محمد خاکپور،افشین پیروانی، سعید شیرینی، جواد کاظمیان، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی، مجید صدری رئیس هیات مدیره، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،مصطفی قنبرپور،بهنام ابوالقاسم پور، اشپیتیم آرفی، محمد حسن انصاری فرد و .... حضور داشتند و بازیکن اسبق پرسپولیس را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

 

مرحوم میناوند متولد 9 آذر سال 1354 بود که سابقه حضور در تیم های پاس تهران، پرسپولیس، اشتروم گراتس اتریش، شارلوای بلژیک، الشباب امارات،سپاهان و راه آهن را در کارنامه خود ثبت کرد.

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند خانه ابدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)

گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت