Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت inside the games، عمر کرملف رئیس فدراسیون بین المللی بوکس (AIBA) از فدراسیون بوکس لهستان حمایت می‌کند تا با خیال راحت برنامه ریزی‌های خود را داشته باشد  و در موعد مقرر مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در ماه آوریل برگزار کند.

 قرار است این مسابقات از 10 تا 24 آوریل (21 فروردین ماه تا 4 اردیبهشت ماه) در مجموعه ورزشی Hala Legionow برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جهانی بوکس به لهستان سفر کرده است تا در مورد مقدمات این رویداد با مسئولان بوکس این کشور به گفت‌وگو کند.

کرملف گفت: قابل درک است که اوضاع همه گیری بیماری کرونا در جهان نگران کننده است، اما دولت و وزارت ورزش لهستان از کمیته برگزاری مسابقات جهانی جوانان به طور کامل حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و به تمام تیم‌ها اجازه می دهد تا شرکت‌کنندگان‌شان را بدون هیچ محدودیتی وارد لهستان کنند.

وی افزود: فدراسیون بوکس لهستان به سختی کار می‌کند تا مسابقات را در تاریخ تعیین شده برگزار کند. فدراسیون جهانی بوکس(AIBA) هم مصمم است که برای موفقیت این مسابقات حتی در این شرایط دشوار، کمک‌های لازم را به فدراسیون بوکس لهستان انجام دهد.

بوکسورهای متولدین 1 ژانویه 2002 (11 دی ماه 1380) تا 31 دسامبر 2003 (10 دی 1382) واجد شرایط شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان پسر و دختر جهان خواهند بود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس بوکس جهان بوکس ایران تیم جوانان بوکس اردوی بوکس جوانان مسابقات جهانی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران