Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر گفت : سازمان دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و همه کارکنان باید با پیروی از دستورالعمل‌های ابلاغی آن را به سرانجام مطلوب برسانند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار حسین خانزادی با حضور در پایگاه دریایی بوشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف ، با فرماندهان و کارکنان این پایگاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر گفت :سازمان دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و همه کارکنان باید با پیروی از دستورالعمل‌های ابلاغی آن را به سرانجام مطلوب برسانند.

دریادار خانزادی اظهار داشت : حفظ مسئله تعهد و معنویت سازمانی در بین کارکنان بویژه در مراکز آموزشی بسیار مهم است و همه فرماندهان این نیرو از بالاترین تا پایین ترین رده موظف‌اند هسته اصلی معنویت در بین کارکنان را تقویت کنند و  اگر معنویت در بین کارکنان و خانواده‌هایشان کمرنگ شود به بدنه نیرو ضربه وارد خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه تمام مراکز آموزشی این نیرو باید از یک نظام انضباطی مرجع و کامل پیروی کنند، افزود: همه ما بعنوان یک نظامی نماد و نشانه قدرت این نظام هستیم و این نماد و نشانه باید در همه رفتار ما وجود داشته باشد و نظم و انضباط شاخصه اصلی همه فعالیت ها است.

دریادار حسین خانزادی در ادامه از از ناوگان هفتم آذر، مرکز آموزش تخصصی افسری امام صادق (ع) و مدرسه چتر بازی بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش پایگاه دریایی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟