Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر بیش از500 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در نشست با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد، بیان کرد:  ۱۴ پروژه ورزشی به ارزش ۱۷ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود که مهمترین آنها 2 سالن بزرگ در شهرستانهای نیکشهر و سرباز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود :  تجهیز ۱۹ خانه ورزشی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. 

مدیرکل ورزش و جوانان گفت : در همین ایام 3 خانه جوانان در شهرستانهای استان جهت استفاده سمنهای جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۴ زمین چمن مصنوعی در استان به بهره برداری رسید که افتتاح ۴۰ زمین دیگر تا پایان سال در دستور کار این اداره کل قرار دارد. 

کرد به موفقیتهای ورزشی استان اشاره کرد و افزود : حضور بانوان تکواندو کار استان  و همچنین تیم قایقرانی استان برای اولین بار در لیگ برتر کشور نشان از ظریفیت خوب ورزشکاران استان دارد. 

وی بیان کرد : میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه برداری بانوان  و همچنین میزبانی رقابتهای کشوری در رشته دو و میدانی صحرانوردی جهت آمادگی ورزشکاران و معرفی استان بسیار ارزشمند بود . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه ورزشی افتتاح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد