Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:38:30 GMT

تکمیل پروژه راه تنکابن - الموت ضروری است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۸۹۳

تکمیل پروژه راه تنکابن - الموت ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسینی جو بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش تازه تأسیس کوهستان بر لزوم سیاست گذاری درست در پیشبرد امور این بخش تاکید کرد، با بیان اینکه این بخش از جمله بخش‌های برخوردار و با ظرفیت‌های متعدد در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و معادن و … است، افزود: با تدوین سیاست‌های درست و کارآمد برای بهره گیری و بهره وری از این ظرفیت، پایه و ستون پیشرفت آن به درستی بنا گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن اعلام آمادگی فرمانداری برای هر گونه حمایت و همکاری در چارچوب قانون خطاب به بخشدار کوهستان یادآور شد: وظیفه نخستین بخشدار این بخش به دلیل اعمال سیاست‌های درست و ریل گذاری صحیح به مراتب سنگین است.

حسینی جو بار دیگر بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در قالب بهره وری تاکید و بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دهه‌های اخیر در سیستم اداری کمتر به آن توجه می‌شود، استفاده بهینه از داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود است.

این مسئول عمده ترین موضوعات مهم بخش کوهستان را پیگیری و تکمیل پروژه راه دسترسی تنکابن به الموت، تکمیل پروژه گازرسانی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری دانست.

وی همچنین بر شناسایی نقاط حادثه خیز رودخانه‌های این بخش با استفاده از ظرفیت‌های پیمانکاران بومی نیز تاکید کرد و گفت: رفع نواقص و نقاط حادثه خیز رودخانه‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی سیل از جمله موضوعات مهمی است که باید انجام شود.

کد خبر 5133177

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تنکابن راهسازی ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی