Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی این نیرو است تصریح کرد: جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های کارکنان این پایگاه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۲۶۶ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش برنا، «امیر دریادار خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش  هنگام حضور در پایگاه دریایی بوشهر و بازدید از قسمت‌های مختلف و دیدار و گفت و گو با فرماندهان و کارکنان این پایگاه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر اظهار داشت: سازمان‌دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و همه کارکنان باید با پیروی از دستورالعمل‌های ابلاغی آن را به سرانجام مطلوب برسانند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حفظ تعهد و معنویت سازمانی در بین کارکنان به ویژه در مراکز آموزشی بسیار مهم است و همه فرماندهان این نیرو از بالاترین تا پایین‌ترین رده موظف هستند، هسته اصلی معنویت در بین کارکنان را تقویت کنند و اگر معنویت در بین کارکنان و خانواده‌هایشان کمرنگ شود به بدنه نیرو ضربه وارد خواهد شد.

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه تمام مراکز آموزشی این نیرو باید از یک نظام انضباطی مرجع و کامل پیروی کنند، ادامه داد: همه ما به عنوان یک نظامی، نماد و نشانه قدرت این نظام هستیم و این نماد و نشانه باید در همه رفتار ما وجود داشته باشد و نظم و انضباط شاخصه اصلی همه فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است گفت: جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۲۶۶ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ این نیروی راهبردی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه از ناوگان هفتم آذر، مرکز آموزش تخصصی افسری امام صادق (ع) و مدرسه چتر بازی بازدید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش پایگاه دریایی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم