Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:21:13 GMT

نخبگان شبهات القایی دشمنان را برای مردم تبیین کنند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۱۳۹

نخبگان شبهات القایی دشمنان را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به اقدامات دشمنان در راستای مقابله با نظام اسلامی، اظهار کرد: حمله به افکار و قلب‌ها با شبهه سازی و شهوت‌انگیزی ازجمله رویکردهای دشمن است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به عزم دشمن برای نفوذ بر روی نخبگان و گروه‌های مرجع، گفت: نخبگان و خواص جامعه ضریبی از تأثیر و نفوذ را بر مردم و افکار عمومی می‌گذارند و امپراطوری رسانه‌ای استکبار نیز با تمام قوا به میدان حمایت از ایشان آمده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جنگ شناختی و ادراکی همین‌جا شکل می‌گیرد و دشمنان با تولید شبهه‌ها و برانگیزاندن شهوت‌ها، زمین فکر و قلب و زمینه اذهان و دل‌ها را نشانه می‌روند. ابزارشان هم در عصر حاضر بیش از هر چیز رسانه با تمام تنوع آن است.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه وظیفه امروز در برابر این جبهه تبیین است، گفت: نخستین و مهم‌ترین وظیفه جبهه انقلاب، روحانیون، نخبگان و فرماندهان جنگ رسانه، تبیین شبهات دشمن است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در این مصاف باید در میدان حضور داشته باشیم و این همان وظیفه اصلی روحانیان در تمام زمان‌ها، خصوصاً در شرایط حاضر است.

وی با اشاره به الزامات تبیین و روشنگری با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: آگاه‌سازی بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا، متقن، مستدل و بهنگام، دوری از جنجال، هیاهو و غرض‌ورزی، عمار گونه و بدون تعصب و تعلقات جناحی، استقامت و تکرار و پرهیز از تهمت زدن ازجمله این الزامات است.

سالاری در انتها گفت: پس از وقوف به اهمیت تبیین و الزامات و بایسته‌های آن نوبت به روش‌های تبیین در میدان‌های مواجهه با دشمنان می‌رسد.

کد خبر 5133210

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی محمد علی سالاری پاسخ به شبهات ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا اردبیل آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • امام صادق (ع) مبانی درست اسلام را دقیق تبیین کرد
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است