Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاده اسماعیل خانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زمانی که مادرم متوجه شد که مشکوک به کرونا است، با کاهش میزان ضربان قلب، فشار، اکسیژن خون مواجه شد. پس از تماس با پزشک برای مراقبت های بیشتر مادر در بیمارستان بستری شدند چراکه دوست نداشت، کسی از وی مراقب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از بستری شدن گوهر خیر اندیش در بیمارستان نیکان خبر داد ‌و گفت: خوشبختانه حال مادرم خوب است و پزشک معالج این شرایط را به دلیل استرس و ترس از کرونا اعلام کرد. استرس‌، هیجان، فکر کردن به کرونا سیستم ایمنی را پایین می آورد.

این بازیگر سینما افزود: متاسفانه به اندازه کافی شرایط اقتصادی سخت است، پس نباید به مسائل حاشیه ای کرونا دامن بزنیم و بیشتر انرژی مثبت و امیدآفرینی را ترویج دهیم. از جامعه فرهنگی و هنری انتظار می رود در این شرایط سخت از هنر مدد گرفته و حال خوب را منتقل کنند. از طرفی رسانه ها نیز بیشتر به نشر اخبار امیددهنده پرداخته و مردم نیز اخبار زرد و بی محتوا را دنبال نکنند.

وی اظهار کرد: دوران کرونا بهترین فرصت است که مغز خود را تقویت کنیم. به دنبال کارهای عقب افتاده خود باشیم. توانستم در دوران کرونا در خانه ورزش کردن را ادامه بدهم و از این اتفاق بسیار روحیه گرفتم.

بازیگر کلاه پهلوی عنوان کرد: شرایط برای همه سخت است باید در کنار هم باشیم و کمک کردن به یکدیگر را فراموش نکنیم. حتی اینکه بتوانیم لبخندی بر لب ها بنشانیم و روحیه مثبت را تقویت کنیم امید بخش است.

اسماعیل خانی درباره خلاقیت سعید آقا خانی گفت: تصاویری از سریال نون خ سعید آقاخانی دیدم که با ماسک کار می کنند و بسیار جذاب و جالب بود. نیاز داریم چنین کارهایی در ایام کرونا بیشتر تولید شود و کار هنری هم نیاز به خلاقیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم