Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:15:57 GMT

از تاکسیرانان قزوینی حمایت شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۳۸۹

از تاکسیرانان قزوینی حمایت شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی، نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا پیرامون لایحه افزایش تعرفه کرایه تاکسی در سال آینده اظهار کرد: حدود ۱۲هزار راننده تاکسی در حوزه بار و مسافر در شهر قزوین در ناوگان تاکسیرانی مشغول به فعالیت هستند و وضعیت درآمدی خوبی ندارند.

او افزود: افزایش هزینه های لوازم یدکی خودرو، سوخت، استهلاک و پایین بودن کرایه ها باعث شده تا رانندگان تاکسی با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدالرزاقی بیان کرد: درصورت عدم افزایش کرایه ها باید تدبیر ویژه ای اتخاذ شود تا معیشت این افراد در تنگنا قرار نگیرد و از طرفی شهروندان نیز در مضیقه قرار نگیرند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: باید برای سازمان تاکسیرانی یارانه درنظر گرفته شود تا فشارها از روی راننده تاکسی و شهروندان برداشته شود.

48

کد خبر 1480792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی