Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، مالک یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران با همکاری انباردار، مقدار فراوانی الکل اتیلیک صنعتی مورد نیاز مردم را دپو و جمع آوری کرده است و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با شناسایی مالک انبار و نشانی دقیق محل آن مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک انبار لوازم خانگی کاربری انبار را بدون مجوز‌های قانونی تغییر داده و مقدار فراوانی الکل اتیلیک مورد نیاز مردم را در انبار با همکاری همدستش پنهان کرده و موجب بی نظمی در عرضه و تقاضای بازار شده است.

بیشتر بخوانید

توقیف ۲۶۴ دستگاه موتور سیکلت قاچاق و احتکار شده در شمال تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از ماموران از داخل انبار کالا بازدید و ۴ هزار و ۶۰ لیتر الکل اتیلیک صنعتی که خارج از شبکه توزیع، در این مکان دپو شده بود، کشف شد.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه با دستور قضائی انبار پلمب و هر ۲ متهم به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محاسبه کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر