Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فیلم میامی ۲۰۲۱ با معرفی فیلم‌های بین‌المللی حاضر در این دوره از فیلم «خورشید» مجید مجیدی به عنوان یکی از هفت فیلم منتخب این دوره نام برد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم میامی فهرست فیلم‌های بین‌المللی حاضر در این دوره را که در این رویداد ۱۰ روزه اکران می‌شود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خورشید» مجید مجیدی از جمله فیلم‌های حاضر در این بخش این جشنواره است.

این جشنواره که به صورت ترکیبی از رویدادهای مجازی و فیزیکی از ۵ تا ۱۴ مارس برگزار می‌شود امسال فیلم‌هایی از کارگردان‌های برگزیده یا نامزد اسکار را برای نمایش در بخش بین‌المللی انتخاب کرده است.

از جمله این کارگردان‌ها می‌توان از فرناندو تروبا، آگنیسکا هالند و مجید مجیدی یاد کرد که امسال نیز در فهرست فیلم‌های بین‌المللی نامزد شده برای رقابت اسکار حضور دارند.

در فهرست نهایی فیلم‌های بین‌المللی حاضر در این دوره جشنواره فیلم میامی که شامل ۷ فیلم برتر بین‌المللی امسال است در کنار «خورشید» مجید مجیدی فیلم «کجا می‌روی آیدا؟» نماینده بوسنی و هرزگوین، «شارلاتان» نماینده جمهوری چک، «حالت دیوانگی» از جمهوری دومینیکن، «خاطراتی از پدرم» از کلمبیا، «و فردا همه جهان» از آلمان و «سیب‌ها» از یونان نمایش داده می‌شوند.

جی لاپلانته مدیر اجرایی جشنواره فیلم میامی از انتخاب این فیلم‌ها به عنوان ۷ فیلم برتر حاضر در رقابت امسال اسکار یاد کرد و گفت از نمایش این فیلم‌های قوی بسیار افتخار می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجید مجیدی خورشید فیلم میامی فیلم های بین المللی جشنواره فیلم میامی مجید مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شرکت کنندگان در این پیاده روی کارکنان دولت میامی مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار طی کردند.
بانوان میامی هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را در کنار هم سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر