Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ به مدت سه روز در سطح استان خوزستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ خرده فروش موادمخدر در این طرح شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: ۵۱ کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر، هفت دستگاه ترازوی توزین مواد، ۱۰ حقه وافور و ۲ هزار و ۸۹ عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو ۴۰۵ در محور ارتباطی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی به عمل آمده ۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان در یکم بهمن ماه نیز از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۴۸ کیلوگرم تریاک در محورهای ارتباطی ماهشهر و هندیجان خبر داده بود.

برچسب‌ها هندیجان مواد مخدر خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هندیجان مواد مخدر خوزستان هندیجان مواد مخدر خوزستان انتظامی اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد