Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری قبل از بای با سایپا، اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم و امیدورم علی انصاریان بهبود پیدا کند. سایپا با سرمربی جوان و بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، فوتبال کارگری را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه بازیکنان را تولید می‌کند و بازیکنان مثل کارگر در خدمت تیم هستند.  

او افزود: فردا بازی فیزیکی و پُر برخوردی خواهد بود، زیرا سایپا می‌خواهد از فضا‌ها  به خوبی استفاده کند تا به هدف مد نظر خود برسد. ما با توجه به شکل بازی سایپا تمرین کرده ایم و از نظر ذهنی و بدنی آماده هستیم. امیدوارم مقابل سایپا شجاع بازی کنیم و  با کیفیتی که ارائه می‌دهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم گل گهر درباره اینکه چرا گل گهر در ۴ هفته گذشته توفیقی در کسب پیروزی نداشته، گفت:  این موضوع دلایل مختلفی دارد. طی ۴ هفته اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بود. هفته گذشته یک گل سالم ما مردود اعلام شد و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در هفته قبل از آن هم، چنین اتفاقاتی رخ داد. با وقفه‌ای هم که سازمان لیگ در مسابقات ایجاد کرد،   تیم ما از دور بازی‌ها خارج شد.

او ادامه داد: در کنار این دلایل بیرونی، دلایل درونی هم وجود دارند که قلعه نویی آن‌ها را پیدا کرده است. در بازی‌های قبل شجاعت لازم را نداشتیم تا نتایج مناسبی را کسب کنیم. باید با رفتار‌های حرفه ای‌تر و شجاعت بیشتر در مسابقات آینده به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید

نفت مسجد سلیمان- استقلال؛ آبی‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی در شهر اولین‌ها / پرسپولیس- ماشین سازی؛ ماشین سواری سرخ‌ها برای صعود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!