Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم و از این شهر خاطرات و حس خوبی دارم.

خبرگزاری میزان - محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم و از این شهر خاطرات و حس خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در درجه اول برای دوستان و بزرگانی مثل ماجدی و علی انصاریان  آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم روح مهرداد میناوند و سایر پیشکسوتان در آرامش باشد.

*تیم نفت یکی از تیم‌هایی است که شاید اسم بزرگی نداشته باشد ولی برای همه تیم‌ها مشکل ساز شده و امتیازات خوبی کسب کرده است.

* ان شاالله مسائل غیر اخلاقی در این بازی به وجود نیاید و شاهد ارائه یک بازی جوانمردانه از طرف دو تیم باشیم و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بازی باشد.

*حسین مرادمند و دیاباته مصدومان ما هستند ولی محروم خاصی در این بازی نداریم.

 

بیشتر بخوانید: همدانی: برخی‌ها موفقیت‌های استقلال را زیر سوال می‌برند

انتهای پیام/

برچسب ها: محمود فکری استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود فکری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!