Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی تابلوی تبلیغاتی بیلبورد در منطقه زیتون کارمندی فلکه سنگر به دست آتش نشانان مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اتصال برق دستگاه خشکن برنج کوبی در ساعت ۵ و ۴۹ دقیقه منجر به آتش سوزی در این مغازه واقع در سه راه خرمشهر شد و آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و همزمان با ایمن سازی با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی پژو ۲۰۶ حین حرکت در مسیر امانیه خیابان امام موسی صدر نبش خیابان عارف در ساعت ۱۰ و ۵۸ دقیقه اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی، ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی خودرو را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، همچنین علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال در رله فن رادیاتور خودرو گزارش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با اعلام حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سادات در ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه، ستاد فرماندهی سازمان ۳ دستگاه خودرو آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را که به علت اتصال برق رخ داده بود مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه در پارکینگ فروشگاه رفاه در منطقه نادری اشاره و بیان کرد: نشت مخزن گاز CNG خودرو سواری با تلاش آتش نشانان رفع و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش‌نشانان ۶، ۱۵، ۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط کارگاه جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت دو و ۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان