Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:58:34 GMT

آسفالت و لکه‌گیری خیابان های فیض‌آباد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۷۵۸

آسفالت و لکه‌گیری خیابان های فیض‌آباد

شهردار فیض‌آباد گفت: قیر مورد نیاز برای آسفالت و لکه گیری خیابان ها این شهر تهیه شده که پس از مساعد شدن شرایط آب‌وهوایی این عملیات اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا؛ جواد جعفری اظهار کرد: متأسفانه عمر آسفالت در شهر فیض‌آباد بالا بوده و سهمیه قیر اندک است و جوابگوی نیاز موجود نیست.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط نامساعد جوی در حال حاضر امکان آسفالت و لکه‌گیری نیست و به محض اینکه از این وضعیت آب‌وهوایی خارج شویم، عملیات آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های شهر فیض‌آباد را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار فیض آباد افزود: مقداری قیر تهیه شده و پیش‌بینی و تمهیدات لازم گرفته شده تا پس از مساعد شدن شرایط جوی، عملیات آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر از جمله بلوار ایثار، لاین دوم خیابان بهار، کوچه فاضل ۳، کوچه‌های فرعی خیابان معلم و شهرک المهدی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، فیض آباد یکی از شهرهای استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان مه‌ولات، در حدود ۲۰۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.

منبع: فارس

کد خبر 471490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسفالت شهرداری خراسان رضوی شهر آسفالت معابر ترمیم آسفالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت و لکه گیری خیابان فیض آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه