Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگاه تولید کفش در خیابان سپهسالار تهران طعمه آتش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت، این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در خصوص تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند هر چهار واحد شعله ور بود و از پنجره ها آتش زیادی به بیرون سرایت می کرد.

ملکی خاطرنشان کرد: در دقایق اولیه آتش نشانان افرادی که در این واحد ها فعال بودند را از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش های مختلف ساختمان را جست و جو کردند.

به گفته وی، در عملیات جستجو یک مرد جوان ٣۵ ساله که دچار سوختگی شده بود از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران یادآور شد: با تلاش آتش نشانان این حریق گسترده مهار و پس از تخلیه دود لحظاتی قبل این عملیات به پایان رسید.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در آستانه ماه های پایانی سال فعالیت های تولید کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می کند، این مواد بسیار قابل اشتعال است چرا که از انواع چسب و ... در آن ها استفاده می شود، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می کنند می خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند

لینک کوتاه: asriran.com/003Dkl

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.
به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی