Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:48:59 GMT

تیراندازی در «ولانس» فرانسه با یک کشته

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۲۳۶۱

تیراندازی در «ولانس» فرانسه با یک کشته

به گزارش تابناک به نقل از  فارس: منابع رسانه‌ای از تیراندازی به حاضران در یک نهاد دولتی فرانسه و همچنین یک آپارتمان در شهر ولانس این کشور خبر دادند.

رسانه‌های محلی در فرانسه خبر دادند که در نتیجه یک تیراندازی مرگبار در یک شهر واقع در جنوب شرقی این کشور حداقل یک نفر کشته و یک تن زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک مرد مسلح با حضور در یک نهاد دولتی شهر ولانس فرانسه، به یک زن که به عنوان مشاور سازمان Pôle Emploi کار می‌کرد، شلیک کرد و جان او را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان، یک نهاد دولتی در فرانسه است که در زمینه ثبت‌نام افراد بیکار به منظور کمک به آنها جهت یافتن شغل فعالیت دارد.

فرد مسلح بعد از کشتن کارمند این نهاد دولتی در ولانس، به یک زن ۵۱ ساله در آپارتمان مسکونی او در همین شهر تیراندازی و او را زخمی کرد. هنوز مشخص نیست انگیزه مرد ضارب از تیراندازی به این دو زن چه بوده و رسانه‌ها هم درباره هویت این فرد مسلح، گزارشی مخابره نکرده‌اند.

بنا بر گزارش شبکه فرانسوی «بی ام اف»، نیروهای پلیس فرانسه توانستند ضارب را که یک مرد ۴۵ ساله است، حین تلاش برای فرار با خودرویش دستگیر کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی تیراندازی فرانسه مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی نهاد دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند