Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:59:10 GMT

رسانه‌ها فراجناحی عمل کنند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۲۵۰۴

رسانه‌ها فراجناحی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه خبر استان زنجان با اشاره به اینکه ایران در چهل سال آماج دشمنان بوده است، اظهار کرد : تحریف اسلام از زمان رحلت پیامبر آغاز شده است، چرا که وقایع پس از آن بازگویی نشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه ما باید بیشتر با مردم حرف بزنیم، تصریح کرد: 42 سال است دشمن در راستای ضربه زدن به ایران تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ترور دانشمندان، تلاش برای عدم دسترسی مردم ایران به دارو و هزینه برای تبلیغ علیه ایران از جمله نمونه‌های دشمنی با ایران است، گفت: اصحاب رسانه وظیفه خود را باید فراتر از حزب و جناح بدانند.

بصیری خاطر نشان کرد: باید ائتلاف جدیدی با حضور پیشکسوتان و فعالان اصحاب رسانه در زنجان برای خط دهی تشکیل شود و دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه هم باید برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه دشمن اگر بتواند کاری بکند به ما رحم نخواهد کرد، گفت: امروز زمان فروپاشی آمریکا فرا رسیده و ما نظاره‌گر آن هستیم.

دشمن در تخریب نظام کوتاهی نمی‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین تظاهرات بانوان در کشور در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس نیز خط شکن بودند در همه صحنه‌های حساس حضور داشتند.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه همواره حضور باشکوه عزاداران حسینی در یوم‌العباس شهره خاص و عام بوده است، بیان کرد: امسال این مراسم در قالب کمک مومنانه برگزار شده است. 

وی تصریح کرد: محکوم کردن فتنه توسط زنجانی‌ها یکی از نشانه‌هایی است که مردم این ایران همواره پشتیبان ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان با تمام توان برای تخریب و تضعیف ایران تلاش می‌کند، عنوان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت بوده و آمریکا با مشکلات خود درگیر است.

جذب ۸٠ درصد اصحاب رسانه زنجان در بسیج رسانه

قنبر رسولی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه رسانه اتفاق افتاده است، اظهار کرد: 340 فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه استان جذب شده که 80 درصد فعالان این حرفه به شمار می‌رود.

رئیس قشر بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به برگزاری 6 جشنواره ابوذر با حضور حداکثری اصحاب رسانه بیان کرد: اردوهای رسانه‌ای، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین در رسانه‌ها برگزار شده است، گفت: 60 بسته بهداشتی و 180 بسته معیشتی هم توسط برخی اصحاب رسانه در بین محرومان توزیع شده است.

رسولی با اشاره به اینکه 6 دوره آموزشی و چهار جشنواره فرهنگی و ورزشی هم برای فعالان رسانه‌ای برگزار شده است، تصریح کرد: در زمینه تولید محتوا نیز اتفاقات خوبی انجام شده است.

رئیس قشر بسیج رسانه استان زنجان خاطر نشان کرد: سوژه‌یابی و سوژه‌دهی دوره سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران برگزار شده است.

رئیس کارگروه فضای مجازی بسیج رسانه با اشاره به برگزاری جلسات برای بررسی وضعیت فعالیت رسانه ها عنوان کرد: در کنار سایر برنامه‌ها، کارگروه هم اندیشی با اصحاب رسانه با رویکرد اولویت‌های رسانه‌ها بوده است

علی قشمی افزود: آینده‌پژوهی در مورد رسانه اتفاق نیفتاده است و توجه به آموزش رسانه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

مسؤول واحد بسیج خواهران رسانه استان زنجان نیز با اشاره به اینکه بیشتر اعضای رسانه را بانوان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: نقش بانوان در بسیج رسانه بسیار زیاد است. 

ملک‌ناز نجفی نبود دوره‌های تخصصی خبرنگاری را یکی از دغدغه‌های موجود اعلام و خاطر نشان کرد: هیأت اندیشه ورز بانوان خبرنگار مشکلات موجود را بررسی کرده است.

وی خواستار برگزاری دوره‌های خبرنگاری در فضای مجازی شد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بسیج رسانه با رویکرد امید بخشی بین مردم و ایجاد تحرک بین مسؤولان ایجاد شده است، عنوان کرد: قشر بسیج رسانه مظلوم واقع شده است. 

رضا رحیم‌پور با اشاره به اینکه امکانات برای ایجاد ارتش سایبری باید فراهم شود، گفت: یکی از دغدغه‌های خبرنگاران رعایت اخلاق رسانه‌ای است که باید در این حوزه برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بسیج زنجان اسلام رئیس سازمان بسیج رسانه مسعود بصیری فراجناحی برگزار شده استان زنجان بسیج رسانه رسانه استان اصحاب رسانه رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

سیدسعید صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دو هزار اثر تاریخی، طبیعی، ناملموس و منقول در استان زنجان شناسایی شد که از این تعداد ۹۴۰ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی و جهانی ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: این آثار حاوی اطلاعات ارزشمندی از فرهنگ و تمدن بشری در منطقه جغرافیایی استان هستند که استقرار و پیشینه سکونت در استان را نشان می‌دهد و ثبت آنها در فهرست ملی سبب حمایت‌های قانونی و حفاظتی از اثر خواهد شد.

صفوی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه حمام‌ها، قلعه‌ها، پل و بناهای طبیعی و سایر مناطقی از سطح استان که پتانسیل ثبت ملی دارند، به فهرست آثار ملی اضافه شود.

وی در ادامه از تشکیل مجمع استانی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مجمع افزایش مشارکت‌های بخش خصوصی در حوزه گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های آن برای توسعه این بخش در استان است، رؤسا و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان در تعامل با معاونت گردشگری و کارشناسان اداره کل باید از تمام تأسیسات گردشگری سطح استان بازدید کنند.

صفوی بیان کرد: تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با انسجام و جدیت بیشتر با انعقاد جلسات ماهانه مسائل و مشکلات حوزه‌های خدماتی خود (پذیرایی و اقامتی، تفریحی و سرگرمی) را بررسی و برای حل و فصل آن پیگیری‌های لازم را اجرا کنند.

کد خبر 750507

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در زنجان