Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:59:19 GMT

آیین اختتامیه جشنواره «حبیب » برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۱۷۲

آیین اختتامیه جشنواره «حبیب » برگزار شد

آیین ختتامیه جشنواره رسانه ای حبیب ویژه هیئت های مذهبی گیلان در مرکز همایشهای سازمان منطقه ازاد انزلی برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سعید مهدوی»  در آیین ختتامیه جشنواره رسانه ای حبیب ویژه هیئت های مذهبی در مرکز همایشهای سازمان منطقه ازاد انزلی اظهار داشت: این نوع جلسات انگیزه ای  برای ساماندهی و ساختن قلوب و یافتن روشهای مختلف برای زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان از تشکلهای دینی، موسسات قرآنی و ..‌  تقدیر کرد و گفت: در این جهاد تبلیغی علی الخصوص سپاه و بسیج کمک های شایانی کردند که جای تقدیر بسیاری دارد.

 

وی همچنین با اشاره به عملکرد مطلوب طلاب که در حوزه غسل اموات کرونایی از زمین خوردن حکم خدا جلوگیری کردند تصریح کرد: گیلان از استانهای نخست  بود که به ویروس منحوس کرونا مبتلا شد و اموات به شیوه اسلامی غسل داده شدند.

 

مهدوی تاکید کرد: این حماسه در گیلان رقم خورد و گیلانی ها پیش قراول این عرصه جهادی بودند.

 

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فرزندان فاطمه(س) افتخار نابی برای ما ساکنین این سرزمین است اذعان کرد: مردم ایران با شمشیر اراده‌ اسلام را پذیرفتند و جذب فرزندان علی (ع)و فاطمه (س) شدند.

 

مهدوی تصریح کرد: ماخادمان پر افتخار فرزندان علی (ع)  از ایشان الگو گرفتیم و میرزا کوچک خان جنگلی هم  در خلق این زیبایی روشنگر راه بود.

 

وی گفت: گیلانیان هشت هزار شهید را در هشت سال تقدیم انقلاب کرده و هزاران کامیون به جبهه ها کمک کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: این فداکاری ها فقط در حوزه دفاعی و نظامی نبود بلکه با خلق حماسه هشت دی  هیاتی ها، مسجدی ها، روحانیون و گروه‌های جهادی پای کار امدند و  خالصانه و وارد معرکه شدند.

 

وی تاکید کرد: اگر ایران در مقابله با این ویروس منحوس توانسته مدیریت موفقی داشته باشد به علت حرکت خدا پسندانه جوانان بوده است.

 

مهدوی تصریح کرد: حدود ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «حبیب» ارسال کردند و در مجموع در چهار حوزه حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

 

وی میزان استقبال مردمی از این جشنواره را برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی‌نظیر دانست و تاکید کرد: آشنایی جامعه با ظرفیت‌های هیات های مذهبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا یکی از دستاوردهای این جشنواره بوده است

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در گیلان هیئت های مذهبی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه