Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم اختتامیه جشنواره استانی حبیب با حضور تشکل‌های دینی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اختتامیه جشنواره استانی حبیب عصر امروز با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مسئولان استانی و هیئت‌ها و تشکل‌های دینی استان گیلان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در این مراسم با اشاره به خلق حماسه‌های بزرگ در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: گروه‌های جهادی، بسیجی، طلبه و گروه‌های مختلف مردمی استان گیلان در جریان مقابله با کرونا حماسه‌های بزرگ آفریدند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه مردمان دیار میرزاکوچک جنگلی در عرصه‌های مختلف و عرصه ولایت‌پذیری همواره پیشگام بوده‌اند و محبت فرزندان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در قلوب گیلانیان جای دارد افزود: مردمان این دیار در دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید و ارسال هزاران کامیون‌ کمک‌های مردمی به جبهه‌‌ها در سطح کشور نمونه شدند.

جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج: «مسجد» مرکز جهت‌دهی فکری و احیای ارزش‌های اسلامی استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: مکتب اهل بیت(ع) را عالمان دین زنده نگه داشتندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: "خودشناسی" انسان را به بالاترین قله‌های دانش و معرفت می‌رساند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به تلاش گیلانیان در زمینه‌سازی حاکمیت برگرفته از نگاه اهل‌بیت(ع) در ایران خاطرنشان کرد: حماسه گیلانیان فقط در حوزه دفاعی و نظامی ختم نمی‌شود بلکه مردمان این دیار در دفع فتنه سال 88 و حضور به‌موقع در صحنه نیز پیشگام بودند.

وی با بیان اینکه همزمان با هجوم ویروس منحوس کرونا، بسیاری از هیئتی‌ها، گروه‌های جهادی، روحانیون و بسیجیان همچون دیگر عرصه‌ها خالصانه وارد معرکه شدند و در جهت مقابله با کرونا گام برداشتند افزود: موفقیت ایران در عرصه مقابله با کرونا به‌واسطه باور به اهل‌بیت(ع) و مفهوم خدمت به مردم بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ضرورت انعکاس اقدامات اهل ایمان در عرصه‌ مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: برخی سلبریتی‌ها با یک کار نمادین فضای روحی و روانی جامعه را به سمت و سویی دیگر می‌کشند اما گاهی اوقات فعالیت بسیاری از بچه مذهبی‌ها و مومنان که خالصانه وارد میدان می‌شوند دیده نمی‌شود.

مهدوی از فعالان هیئت‌ها و گروه‌های جهادی خواست تا رسانه را جدی بگیرند و خاطرنشان کرد: این رسانه است که باید نشان دهد دین‌مداری می‌تواند مایه رشد جامعه شود لذا یکی از شاخصه‌های تمدن‌سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جدی گرفتن رسانه است زیرا قرار است در دوره آخرالزمان با دَجال‌های زمان مقابله کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره حبیب در 4 محور حضور و فعالیت تمامی تشکل‌های دینی در حوزه کرونا، اطعام غدیری و بزرگداشت محرم و صفر و مواسات ابراز داشت: هیئت‌های گیلانی در برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین(ع) در محرم و صفر هم حماسه آفریدند و بعضی هیئت‌ها زیر باران الهی، مجالس عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه این سازمان به هیچ وجه در کار هیئت داوران جشنواره حبیب دخالت نکرده است افزود: تقدیر از برگزیدگان در این جشنواره به این معنا نیست که دیگر تشکل‌های دینی و هیئت‌ها حجم کارشان کمتر از این برگزیدگان بوده بلکه نوع انتقال به رسانه و نوع پیام‌رسانی هیئت‌ها مورد داوری قرار گرفت.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی استان گیلان مقابله با کرونا تشکل های دینی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۸ عضو هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ معرفی شدند تا در کنار گرتا گرویگ به عنوان رئیس این بخش به انتخاب بهترین‌ها بپردازند.

لیلی گلادستون بازیگر آمریکایی نامزد اسکار برای بازی در «قاتلان ماه کامل»، ایوا گرین بازیگر فرانسوی «سه تفنگدار»، عمر سای بازیگر فرانسوی سریال «لوپین»، ابرو سیلان فیلمنامه‌نویس ترکیه نویسنده برنده نخل طلای ۲۰۱۴ برای «خواب زمستانی»، نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» که سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد، از جمله اعضای این دوره جشنواره کن هستند.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان اسپانیایی که جدیدترین فیلمش «جامعه برف» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، پیرفرانچسکو فاوینو بازیگر ایتالیایی فیلم «ماریا» و کورئیدا هیروکازو کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ برای «دزدان فروشگاه» دیگر اعضای گروه داوران پر و پیمان این دوره را تشکیل داده‌اند.

فیلم‌هایی که این دوره در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: «همه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» پایال کاپادیا، «آنورا» شان بیکر، «کارآموز» علی عباسی، «پرنده» آندریا آرنولد، «گرفتار جزر و مد» جیا ژانگ-که، «امیلیا پرز» ژاک اودیارد، «دختری با سوزن» مگنوس فون هورن، «گرند تور» میگل گومز، «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس، «قلب‌های تپنده» ژیل للوش، «لیمونوف: تصنیف» کریل سربرنیکوف، «مارچلو میو» کریستوف اونوره، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، «متل دستینو» کریم عینوز، «اوه، کانادا» پل شریدر، «پارتنوپ» پائولو سورنتینو، «کفن ها» دیوید کراننبرگ، «ماده» کورالی فارگیت، «الماس وحشی» آگاته رایدینگر، «گرانبهاترین محموله ها» میشل آزاناویسیوس، «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «سه مایل تا پایاین دنیا» ساخته امانوئل پاریو.

برنده نخل طلا در مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد