Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: دو بازی نخست لیگ برتر برای ما جنبه بازی تدارکاتی داشت و در این دو بازی توانستیم برای بازی‌های اصلی خود در لیگ برتر آمادگی و هماهنگی بیشتری کسب کنیم. در واقع لیگ برتر فوتسال برای ما از فردا و دیدار مقابل مس آغاز خواهد شد.

فاطمه شریف در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: به کادرفنی و بازیکنان باشگاه مس تبریک می‌گویم که برای نخستین بار افتخاری بزرگ برای ایران کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو دارم موفقیت‌های آنان تداوم داشته باشد و نام فوتسال بانوان ایران در دنیا بدرخشد.

وی با اشاره به شرایط تیمش افزود: با قرعه مناسبی در ابتدای لیگ روبه‌رو شدیم و با تیم‌هایی بازی داشتیم که برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت می‌کردند. البته هر دو تیم اسفراین و اصفهان از انگیزه بالایی برخوردار بودند اما تجربه بازیکنان ما توانست بر انگیزه این دو تیم غلبه کرده و نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی یادآور شد: مس مدعی قهرمانی است و نسبت به سایر تیم‌های مدعی کمترین تغییرات را داشته است. تمام تیم‌ها بازیکنان زیادی از دست داده‌اند اما مس رفسنجان فقط مهسا کمالی را از دست داده است.

وی در خصوص شناخت خود از تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در فصل گذشته در مجموع چهار بازی با این تیم انجام دادیم و شناخت خوبی از تیم داریم و از سبک بازی آنان کاملا آگاهیم. در فصل گذشته مقابل این تیم بدشانسی آوردیم، چرا که در مجموع تمام گل‌های زده و خورده هر دو تیم با یکدیگر برابر بود اما با گل زده بیشتر در خانه حریف توانستند به فینال راه یابند. امیدوارم در فصل جاری از تجربه سال گذشته خود استفاده کرده و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: یکی از رکوردهای خوبی که در فصل گذشته در کنار کسب عنوان بهترین خط حمله و بهترین گل‌زن از آن خود کردیم، شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی بود. امیدوارم با وجود غیبت تماشاگران، کماکان این رکورد حفظ شود و بتوانیم در بازی‌های خانگی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

شریف با اشاره به محرومیت تماشاگران در تمام بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: تماشاگران به همراه انگیزه و روحیه‌ای که به تیم تزریق می‌کنند همیشه نقش یار ششم را در فوتسال ایفا می‌کنند. مشهد نیز یکی از قطب‌های فوتسال کشور است و همیشه در تمام بازی‌ها علاقه‌مندان زیادی از بازی‌های ما استقبال می‌کردند. فکر می‌کنم به لحاظ جذب تماشاگر در سالن، از تمام تیم‌ها سر تر بودیم و بیشترین تعداد تماشاگر را به خود اختصاص داده بودیم. نبود آنان کار را برای ما سخت می‌کند. البته به نبود آنان از بازی‌های فصل گذشته عادت کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات فوتبال خراسان رضوی فوتسال بانوان فصل گذشته کسب کنیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است