Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد قمی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی در انزلی، بر ضرورت توجه به ظرفیت رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت مکتبی‌ها تأکید کرد.
وی با بیان اینکه اگر روایت‌ها دست کم گرفته شده و تحریف مؤثر واقع شود تحریم نیز مؤثر خواهد بود و گره‌های بزرگ بیش از گذشته نمایان می‌شود، افزود: اگر همه مجاهدتی که مکتبی‌ها در طول ایام شیوع ویروس کرونا انجام دادند به خوب و درخشان اطلاع رسانی و روایت شود در مسیر تعالی و تلألوی این جامعه به سمت آفاق بلند نورانی و تمدنی مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم در این زمینه عید ولایت که اساس ولایت به هم پیوستگی است، گفت: این مجاهدت و جریان مکتبی پیوستگی جامعه را بیشتر کرد و در همین ایام کرونا با وجود همه مسائل و سختی‌های آن به چشم دیدیم که فرصتی که در این تهدید بود شاید در خود فرصت‌ها به دست نیاید.
وی با بیان اینکه رابطه مومنانه رابطه اخوت است و این حیات و سلوک مومنانه که خواستنی و فطری است باید روایت کرد، تصریح کرد: آفرین بر آنهایی که همه اخلاص را به خرج دادند اما ضرورت مجاهدت در جنگ روایت‌ها را دستکم نگرفتند.
حجت الاسلام قمی با تأکید بر اینکه اینجا باید پیش قراول باشیم، اضافه کرد: همانند «حبیب» که همین گونه عمل کرد اولین سری که رفت به کوفه سر «حبیب بن مظاهر» بود. ما همه می‌خواهیم که سرباز باشیم از روزی که حاج قاسم سلیمانی گفت «بر مزارم بنویسید سرباز» با این جمله انسان بیشتر حس می‌کند که سرباز یک منزلت است.
وی با تأکید بر اینکه باید برگزاری چنین جشنواره‌های تداوم داشته باشد و در سال‌های بعد تقویت و توسعه ملی پیدا کند، افزود: باید در جنگ روایت‌ها پیشگام باشیم و به بهانه برگزاری این جشنواره امیدواریم در سال‌های بعد این نوع فعالیت‌ها جدی تر گرفته شود.

منبع: مهر

منبع: تقریب

کلیدواژه: روایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست