Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:21:44 GMT

تیم والیبال بانوان سایپا بدون شکست جشن قهرمانی گرفت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۳۴۳

تیم والیبال بانوان سایپا بدون شکست جشن قهرمانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران که از روز پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۹ با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و با حضور هشت تیم سایپا تهران، شهرداری قزوین، اکسون، سروقامتان بابل، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر آغاز شده بود، عصر امروز (پنج‌شنبه) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دیدار این رقابت‌ها، دو تیم خودرو ساز کشور به مصاف یکدیگر رفتند و سایپا سه بر یک پیکان را شکست داد و به دوازدهمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت تا بدون شکست قهرمان لیگ برتر بانوان شود.

نارنجی پوشان سایپا در ست سوم ۲۵ بر ۲۳ مغلوب پیکان شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۲ حریف دیرینه خود را شکست دادند تا شاگردان مریم‌السادات هاشمی با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در مرحله نهایی این رقابت‌ها، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

سایپا در مرحله مقدماتی نیز با ۶ برد و ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شده بود. شاگردان میترا شعبانیان نیز با پذیرش این شکست با دو برد، چهار شکست و کسب ۶ امتیاز مرحله نهایی، مقام سوم لیگ برتر بانوان سال ۹۹ را کسب کردند.

دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

نرگس افشین و فرحناز قوی‌دل داوران اول و دوم مسابقه سایپا و پیکان بودند که به مدت ۱۱۶ دقیقه طول کشید. پریچهر غفاری و اکرم ابن‌یمین نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

رده بندی تیم‌ها به شرح زیر است؛

۱. سایپا

۲. ذوب آهن

۳. پیکان

۴. شهرداری قزوین

۵. سروقامتان بابل

۶. اکسون

۷. خجسته اسلامشهر

۸. ستارگان فارس

کد خبر 5133294 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان لیگ والیبال بانوان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال کمیته ملی المپیک تکواندو مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا کشتی آزاد فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!