Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@00:28:24 GMT

شیخ‌سلمان:متاسفم، کرونا ستاره واقعی ما را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۶۳۹

شیخ‌سلمان:متاسفم، کرونا ستاره واقعی ما را گرفت

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به سرپرست فدراسیون فوتبال، درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران ضایعه فقدان زنده یاد مهرداد میناوند را تسلیت گفت.

در پیام شیخ سلمان آمده است: «از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی مهرداد میناوند، بازیکن پیشین تیم ملی ایران که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کرد عمیقا متاسف شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افکار و دعای خانواده فوتبال آسیا در زمان سخت با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، خانواده و دوستان مهرداد میناوند است.

بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ بزرگترین چالش تاریخ معاصر بوده و خانواده فوتبال آسیا در غم از دست دادن یکی از ستاره‌های واقعی خود که متأسفانه خیلی زود ما را ترک کرد، سوگوار است.

مهرداد میناوند الهام بخش میلیون‌ها هوادار و بسیاری از بازیکنان نسل امروز بود، لطفاً همدردی عمیق و صمیمانه من را از طرف کل خانواده فوتبال آسیا به مناسبت درگذشت او بپذیرید.

روحش شاد

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی شیخ سلمان مهرداد میناوند ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی مهرداد میناوند فوتبال آسیا شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس